دبیر هیئت ووشو استان خراسان‌ رضوی گفت: هیئت ووشو خراسان‌ رضوی از ۸ تا ۱۳ بهمن‌ماه با حضور ۵۰۰ نفر از استان‌های مختلف میزبان مسابقه انتخابی تیم‌ ملی جوانان در مشهد است.
کد خبر: ۵۴۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 08 January 2018

به گزارش تابناک : هادی غمخوار اظهار داشت: هیئت ووشو خراسان‌رضوی از ابتدای سال تاکنون فعالیت‌های زیادی داشته اما مهم‌ترین آنها اعزام ورزشکار ووشو استان به روسیه جهت مشارکت در مسابقات جهانی و کسب رتبه نخست با هشت مدال طلا بوده که یکی از مدال‌های طلا توسط امیر محمدرضایی ورزشکار خراسانی در رشته تالو بوده است.

دبیر هیئت ووشو خراسان‌رضوی گفت: مهم‌ترین برنامه تا پایان سال، میزبانی مسابقه انتخابی تیم‌ملی جوانان  از 8 تا 13 بهمن‌ماه با حضور 500 نفر از استان‌های مختلف در مشهد است که این رویداد پس از گذشت 22 سال عدم میزبانی اتفاق افتاده است.

غمخوار خاطرنشان کرد: هیئت ووشو خراسان‌رضوی با هماهنگی با ارگان‌های مربوطه در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری کلاس‌های استعدادیابی در سه ماه تابستانی است، همچنین این هیئت آغاز فعالیت‌های شهرستان‌ها توسط تعاملات با تربیت‌بدنی را در نظر دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هیئت ووشو خراسان‌رضوی باشگاه اختصاصی در اختیار نداشته و توسط هیچ اسپانسری حمایت نمی‌شود، همچنین حمایت ارگان‌هایی همچون فدراسیون ورزش ووشو به هیئت کمک بزرگی در راستای پرداخت هزینه‌های ناشی از برگزاری مسابقات، تمرین‌ها و کلاس‌های آموزشی متعدد نیست.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار