خبر خوش فرماندار لنده
کریمی نژاد : انشاءالله با کمک به پروژه "پل تراب" که در خارج ساختن لنده از بن بست اثر گذار است و موجبات آسایش وخوشحالی خلق خدا را فراهم مینماید باعث شود تا در "پل صراط" نلغزیم
کد خبر: ۵۴۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸ 04 January 2018

یکی از مشکلات شهرستان لنده موضوع بن بست بودن این شهرستان است که تلاش های زیادی برای رفع این مشکل و خروج این شهرستان از بن بست صورت گرفت.
در خصوص جاده دسترسی به مرکز شهرستان کهگیلویه (دهدشت)  که می توان آن را تنها راه ارتباطی استاندارد شهر لنده به دیگر مناطق استان ذکر کرد ، نیاز به تغییراتی وجود دارد که احداث پل تراب یکی از این تغییرات است و در صورت احداث جاده جدید (از مسیر روستای تراب) کمک بزرگی به خروج لنده از بن بست می شود.
 
فرماندار لنده در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد از شروع بکار مجدد پروژه پل تراب و جاده ارتباطی لنده به دهدشت از مسیر روستای تراب خبر داد .

دارا کریمی نژاد در این گفتگو افزود : از محل توزیع اعتبارات استانی ،نفت ،تملک دارایی،ارتقاءشاخصها قریب 11 میلیارد تومان با نظر مثبت استاندار در راستای  ادامه کار پروژه پل تراب  و تسریع در روند اجرای جاده ارتباطی لنده به دهدشت در نظر گرفته شد و  برای شروع به مناقصه رفته است.

گفتنی است پروژه پل تراب در اولین سفر استاندار دکتر احمدی در نشست شورای اداری شهرستان لنده مورد تصویب قرار گرفته بود که از نکات قابل ذکر آن دیدار کنایه فرماندار لنده خطاب به استاندار احمدی بود.

انشاءالله با کمک به  پروژه "پل تراب" که در خارج ساختن لنده  از بن بست اثر گذار است و موجبات آسایش وخوشحالی خلق خدا را فراهم مینماید باعث شود تا در "پل صراط" نلغزیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار