مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری 24 دستگاه دوربین نظارت تصویری در استان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۴۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 31 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- احمد جمشیدی با اشاره به پشتیبانی و بهره‌برداری از 24 دستگاه دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری همچنین 34 سامانه ثبت تخلف عبور و مرور در استان به بهره‌برداری رسید.
وی با بیان اینکه در این مدت عقد قرارداد نصب 300 دستگاه GPS برروی ناوگان (55 دستگاه نصب شده و 240 دستگاه در حال نصب) صورت گرفته است، افزود: از ابتدای امسال 4 دوربین نظارت تصویری واقع در محور دالورا، گردنه زردی‌ها، کارون 4 و سه‌راهی پردنجان به بهره‌برداری رسیده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در این مدت احداث پل عابر پیاده فرادنبه، احداث انبار شن و نمک گردنه خلک، احداث آشیانه ماشین‌آلات گردنه خلک، احداث انبار شن و نمک گردنه گوشکی، تکمیل و احداث راهدارخانه گوشگلی، اجرای پل عابر پیاده 45 متری پردنجان، تکمیل راهدارخانه کارون4 و تکمیل و بهسازی راهدارخانه دوراهان انجام شده است.
جمشیدی ادامه داد: مطالعه واریانت دهنو به گردنه حلوایی، اجرای پل عابر پیاده سه‌راه قطب صنعتی شهرکرد، اجرای واریانت یالانچی واقع در مسیر سامان- اصفهان، بهسازی و تکمیل ساختمان اداری راهدارخانه بن، تعمیر راهدارخانه مرکزی کیار، تعمیرات و تکمیل ساختمان قانون تردد، ایمن‌سازی سه‌راهی امام قیس نیز در دست بررسی و تحقیق است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار