در مراسم گرامیداشت 9 دی
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم سفلی گفت: دشمنی فتنه گران علیه نظام اسلامی ایران تمام نشدنی است و این موضوع دقت مردم و مسؤولان را می‌طلبد که آلت دست دشمن نشوند و در راستای خواست دشمن ناخواسته حرکت نکنند.
کد خبر: ۵۴۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 27 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، یاسر محمدی‌پور در مراسم گرامیداشت 9 دی، در جمع بسیجیان این حوزه اظهار داشت: حماسه 9 دی نتیجه دور شدن سران فتنه از سیر بصیرت و بی‌توجهی آن‌ها به ولایت فقیه و دخالت دشمنان به خصوصی آمریکا واسرائیل و غیره است و تحریک مردم و و سوءاستفاده آن‌ها از این تحریکات و برای به چالش کشاندن نظام بوده است.

وی خاطر نشان کرد: حماسه 9 دی در سال 88 یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌های خروش دینی و بصیرت عاشورایی مردم آگاه و زمان‌شناس ایران اسلامی در دفاع از ساحت سیدالشهداء(ع)، عزاداران حسینی، نظام و ولایت فقیه در مقابل فتنه‌گران و هتاکان به حریم خاندان عصمت و طهارت(ع) و اصل مترقی ولایت فقیه بود که برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودان می‌ماند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم سفلی بیان کرد: فتنه 88 هم توطئه‌ای دیگر از دشمنان پنهان و آشکار در مصاف با انقلاب، نظام و مردم ایران بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران و خلق حماسه 9 دی نقش بر آب شد.

محمدی‌پور یادآور شد: در این میان دشمنان و فتنه‌گران همواره در تلاش بوده‌اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت ملت ایران ناکام مانده‌اند.

این مسؤول با اشاره به اینکه در جریان فتنه افرادی که چهره‌هایشان نقابی انقلابی داشت برای مردم رو شد، تصریح کرد: اگر بصیرت مردم و فرمایشات روشنگرانه مقام معظم رهبری نبود، معلوم نبود این سر فتنه به کجا برسد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم سفلی اضافه کرد: عدم دقت، بصیرت و دور افتادن از اندیشه اسلام ناب محمدی و فرورفتن در اندیشه و افکار غربی و غیراسلامی موجب گمراهی می‌شود و در صورت هرگونه کج‌روی باید به امام خمینی(ره) و شهدا پاسخگو باشیم.

محمدی‌پور تأکید کرد: پیام حماسه 9 دی، بصیرت مردم انقلابی همراه با تجدید عهد و پیمان با ولایت و آرمان‌های متعالی نظام شکوهمند انقلاب اسلامی بود و بار دیگر با وحدت و هوشیاری، اقتدار و استحکام نظام را به نمایش گذاشتند.

وی تأکید کرد: دشمنی فتنه‌گران علیه نظام اسلامی ایران تمام شدنی نیست و این موضوع دقت مردم و مسؤولان را می‌طلبد که آلت دست دشمن نشوند و در راستای خواست دشمن ناخواسته حرکت نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار