در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور هر دو نماینده استان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.و این اولین هفته شش امتیازی در لیگ هفدهم است.
کد خبر: ۵۴۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 25 December 2017

به گزارش تابناک تبریز تبریز، این هفته تیم تراکتورسازی در خانه میزبان استقلال خوزستان بود بود که این بازی با برد پرگل تراکتورسازان همراه بود. در این دیدار محمد ایران‌پوریان در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی و امید عالیشاه در دقیقه 45 در نیمه نخست برای تراکتور سازی گلزنی کردند و این پایان کار نبود و در دقایق پایانی نیمه دوم احسان پهلوان گل سوم را برای تراکتورسازی به ثمر رساند.  این اولین باری عالیشاه در لیگ پس از اتمام محرومیت تراکتورسازان بود.

این پیروزی می‌تواند تا حد زیادی تراکتورسازی را از فشار خارج کند. تراکتورسازی با این برد 20 امتیازی شده و در رده دهم جدول جای گرفت.

تراکتورسازی روز جمعه مهمان تیم پرسپولیس تهران است.

شاهکار گسترش در جم

 تیم گسترش فولاد تبریز در شهر جنوبی جم به پیروزی شیرین دو بر صفر دست یافت.

 
به گزارش تابناک تبریز، گسترش فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه)در یک بازی دیدنی و تاکتیکی در ورزشگاه تختی جم تیم پارس جنوبی این شهر رادو بر صفر شکست دهد.

گل های گسترش در این دیدار را پیمان بابایی در دقیقه 18 و احمد موسوی در دقیقه 7+90 به ثمر رساندند.

با این پیروزی شاگردان فیروز کریمی 23 امتیازی شدند و به رده هفتم جدول صعود کردند و به سومین پیروزی متوالی خود در این فصل رسیدند.  

گسترش فولاد این هفته میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار