معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: برای تفویض اختیار به مدیران استانی زیر مجموعه این وزارتخانه منتظر تصمیم مسئولان ملی هستیم.
کد خبر: ۵۴۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 23 December 2017
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: مدیران بانک در استان ها خواهان افزایش اختیارات استانی هستند تا در مواردی، بتوانند مشکلات داخلی را حل کنند که در این راستا به دنبال افزایش این اختیارات هستیم.

به گزارش ایرنا در نشست شورای هماهنگی مدیران زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان همدان با بیان اینکه تفویض اختیارات استانی مورد تاکید مقام عالی وزارت است اضافه کرد: در این راستا برخی سازمان ها از جمله امور مالیاتی کشور اقدامات خوبی انجام داده و بخش های زیادی از اختیارات را به مدیران استانی تفویض کرده است.

وی ادامه داد: در حوزه بانک، گمرک و سایر سازمان های زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی در برخی موارد محدودیت قانونی وجود دارد و گاهی برخی مدیران ارشد تمایلی به تفویض اختیار ندارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: برای تفویض اختیار به مدیران استانی زیر مجموعه این وزارتخانه منتظر تصمیم مسئولان ملی هستیم.

قدمی تاکید کرد: اگر این اقدام از سوی مدیران ارشد سازمانی در کشور محقق نشد، با بخشنامه و دستورالعمل از سوی وزیر اقتصاد و دارایی، این مطالبه محقق می شود.

وی با تاکید بر ضرورت حذب سرمایه گذار خارجی افزود: فعالیت های خوبی برای جذب سرمایه گذار در همدان صورت گرفته است و وزارت اقتصاد و داریی برای تسهیل در سرمایه گذاری مدیران استانی را یاری می دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد افزود: باید بین توسعه اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار تعادلی باشد تا هم مسائل کلان کشور مورد تاکید قرار گیرد و هم انتظارات استانی برآورده شود.

قدمی افزود: در زمینه درآمدهای استانی نیز باتوجه به اینکه باید به سمت منابع جدید درآمدی حرکت شود، لذا باید مراقبت کرده تا به گونه ای عمل شود که برای درآمد بیشتر تولید و اشتغال آسیب نبیند.

34 بانک و موسسه در استان همدان شعبه دارند که 14 بانک عضو کمیسیون هماهنگی بانک های همدان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار