در پی التهاب آفرینی برخی افراد در فضای رسانه ای استان؛
بدون شک سابقه برای هیچ کس مصونیت ساز نخواهد بود بلکه انسان همواره در معرض اشتباه و خطا قرار دارد.
کد خبر: ۵۴۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 19 December 2017
به گزارش تابناک قزوین فضای رسانه ای استان قزوین در هفته های اخیر تحت تاثیر جوسازی برخی افراد قرار گرفته که در تلاش هستند تا با استفاده از سابقه آموزشی خود برای خود مصونیت ایجاد کرده و در هر زمینه ای دست به اظهار نظرهای غیر تخصصی و حتی مغرضانه بزنند.
این در حالی است که برخی ها نیز در استان با مقدس سازی برای این دست از افراد در تلاش هستند تا با بستن دهان منتقدان، جاده را برای غرض ورزی این دست از افراد باز کنند.
تحرکات این افراد که در استان دارای چهره خوبی نیز برخوردار نیستند و حتی برخی نیز از آنها به عنوان یک سارق ادبی نیز یاد میکنند به قدری گسترده شده که صدای اعتراض بخش اعظمی از اصحاب رسانه بلند شده و خواستار کنترل آنها توسط اطرافیان شده اند.
اظهار نظرهای ناپخته در حوزه سیاسی و همچنین سیاسی کردن تغییرات رسانه ای در استان با همراهی تعداد معدودی از شاگردان قدیمی تنها گوشه ای از اقدامات این دست از افراد بوده است.
تحرکات ناپخته این افراد که از حامیان دولت نیز هستند به قدری زننده بوده که حتی عده ای دیگر از حامیان دولت با مشکوک خواندن آن خواستار تذکر جدی به این افراد شده اند
نکته اصلی اینجاست که این افراد با توسل به پدیده مقدس سازی در تلاش هستند تا از سابقه و پیشنیه یک فرد برای او مصونیتی پولادی بسازند تا هیچ کس نتواند در برابر حملات ناپخته و بدون پاسخ وی واکنشی نشان دهد.
این انتظار از اصحاب رسانه در استان وجود دارد تا با حفظ جایگاه رسانه، از مقدس سازی برای برخی افراد که آنچنان هم خوشنام نیستند صرف نظر کرده و بدون حب شخصی، نگاه منصفانه ای را به فضای رسانه ای استان داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار