طی روزهای اخیر یکی از هم استانی های عضو انجمن زیتون کشور انتقادات تندی را در خصوص مدیریت گوهرکانی مطرح کرده بود که تاکنون واکنش ها به این انتقادات فقط سکوت بوده است.
کد خبر: ۵۴۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 19 December 2017
پس از کش و قوس های زیاد و موافقت و مخالفت های زیاد صبح امروز خبری مبنی بر تایید حکم جعفر گوهرگانی به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اعلام شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در این خبر که عمدتا از طرف محافل نزدیک به گوهرکانی اعلام شده است ، جعقر گوهرکانی تاییدیه نهایی حکم خود را از وزیر کشور گرفته است.
در این خبر آمده است : وزیر کشور حکم گوهرگانی را ابلاغ نموده ولی حجتی وزیر کشاورزی درخواست کرده تا زمان معرفی جانشینش در جهاد کشاورزی در این سمت بماند.
در روزهای اخیر اعتراضاتی از برخی مناطق عمدتا با پتانسیل های بالای کشاورزی از نحوه مدیریت گوهرکانی در جهاد کشاورزی صورت گرفته است و برخی معتقدند که موارد تا اندازه ای جدی بوده که از کشور هم پیگیر موضوع بوده اند.
پیگیری های تابناک از منابع آگاه در استانداری نشان می دهد که تاکنون چیزی به صورت رسمی در این خصوص اعلام نشده است . ضمن اینکه اینگونه اخبار معمولا به صورت فوری بر روی کانال تلگرامی کشور قرار می گیرد که تاکنون اخباری در این خصوص منتشر نشده است.
طی روزهای اخیر یکی از هم استانی های عضو انجمن زیتون کشور انتقادات تندی را در خصوص مدیریت گوهرکانی مطرح کرده بود که تاکنون واکنش ها به این انتقادات فقط سکوت بوده است.(اینجا )
لازم به توضیح است ، جعفر گوهرگانی دارای مدرک دکترای کشاورزی، فعال سیاسی و اجتماعی و از مدیران موفق دولت تدبیر و امید بوده است.
 
ضد و نقیض ها از تایید حکم یکی از معاونین استاندار 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
آقای پاداش صلاحیت سرپرست فرماندار شدن را داراست
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
لياقت وشايستگي اين سمت را دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار