فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد که امنیت به صورت کامل در استان و بخصوص در مناطق زلزله زده برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه احساس نمی شود.
کد خبر: ۵۳۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 14 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" گفت: مشکلی که بخواهد مخل امنیت باشد تا الان نداشتیم و امنیت مطلوب کاملا فراهم است و از این نظر جای دغدغه و نگرانی نیست. 

وی افزود: وضعیت استان به صورت مرتب زیر کنترل پلیس است و تاکنون موردی که امنیت استان را به خطر بیاندازد، نداشته ایم. 
  
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه حضور پلیس بعد از گذشت یک ماه از وقوع زلزله در مناطق زلزله زده همچنان پر رنگ است، گفت: برای جلوگیری از بروز مشکلات و انحراف ها در همه قسمت ها حضور پررنگی داریم اکنون یگان ویژه استان کرمانشاه و یک‌ گردان کمکی از چند استان نیز در این مناطق حضور دارند. 

سردار امان اللهی اظهار کرد: اکنون 25 ایستگاه پلیس و 120 گشت های خودرویی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه فعال است و منطقه را زیر نظر دارند.  

او با بیان اینکه متاسفانه برخی ها در شبکه های اجتماعی موضوعات را وارونه جلوه می دادند افزود: تعریف برخی افراد از امنیت و ناامنی درست نیست و ما این مواردی که منتشر می شد را بررسی می کردیم که واقعا صحت نداشت. 

وی شناسایی جانباختگان زلزله و احراز هویت آنها توسط پلیس را از دیگر اقدام های نیروی انتظامی در زلزله اخیر عنوان کرد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر با استفاده از 2 تیم ‌سگ های جسد یاب و سه تیم تشخیص هویت به شناسایی جانبختگان کمک کردیم. 

وی یادآوری کرد که نیروی انتظامی در سطح بسیار بالایی با بسیج تمام ‌نیرو و امکانات و به صورت ویژه در منطقه حضور پیدا کرد و این حضور همچنان ادامه دارد.  

به گفته او، فرمانده ناجا 2 بار و جانشین فرماندهی ناجا و معاونان و روسای پلیس های تخصصی نیز یک هفته در استان حضور پیدا کردند. 

وی ارائه خدمات پلیس به مردم در مناطق زلزله زده را در حالی دانست که برخی از ماموران انتظامی و خانواده هایشان نیز آسیب دیده بود به صورتی که 2 تن از پرسنل انتظامی در سرپل ذهاب جان خود را از دست دادند. 

به گفته او، همچنین 38 ساختمان و مقر انتظامی در مناطق زلزله زده از 10 تا 100 درصد آسیب دیدند اما در کانکس به مردم خدمات می دادیم و خدمات رسانی را متوقف نکردیم. 
به گفته امان اللهی، بهداری نیروی انتظامی نیز در مناطق زلزله زده حضور داشت و خدمات درمانی را ارائه می کرد و همچنین پنج تیم روانشناسی برای ارائه خدمات مددکاری و روانشناسی به این مناطق اعزام شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار