طرح جوانه های صالحین در سطح پایگاه های مقاومت بسیج حوزه شهری شهید امینیان سپاه ناحیه دهلران آغاز شد.
کد خبر: ۵۳۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 27 June 2015
مراسم افتتاحیه طرح جوانه های صالحین ویژه غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان و جوانان عضو پایگاه های مقاوت بسیج حوزه شهری شهید امینیان سپاه ناحیه دهلران برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ پاسدار اردشیر اکبری فرمانده سپاه ناحیه دهلران با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: طرح جوانه های صالحین به عنوان یک طرح ملی شامل مجموعه برنامه‌های پیشنهادی برای پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات در فصل تابستان است.

وی افزود: این طرح با هدف ارتقاء، جذب و تشکیل حلقه‌های صالحین، در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه‌ای برای رشد و تعالی بسیجیان و عموم مردم طراحی و اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران ترویج و تعمیق مباحث اعتقادی ـ دینی در جامعه را مهم عنوان کرد و با بیان اینکه آموزش قرآن، نماز و سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی در همین راستا به عنوان محور اصلی فعالیت‌های جوانه‌های صالحین به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای یادگیری قرآن است، افزود: علاوه بر مقوله قرآن و خواندن درست آن، جوانان بسیجی ما باید تمامی مسائلی که به مقوله نماز مربوط می‌شود را فراگیرند.

سرهنگ اکبری در خصوص محتوایی که قرار است در این طرح ارائه شود یادآور شد: در ماه مبارک رمضان برنامه ها با محوریت نماز و قرآن است و پس از ماه مبارک نیز اختصاص به برنامه های مربوط به سبک زندگی اسلامی و برنامه های فرهنگی ، هنری، اردویی و تفریحی دارد.

وی گفت: اوقات فراغت جوانان و نوجوانان ازاهمیت زیادی برخوردار است که باید مورد توجه خانواده ها و مسئولین فرهنگی قرار بگیرد، چرا که فرزندان امروز آینده سازان فردای کشور هستند.

فرمانده سپاه ناحیه دهلرانبا با اشاره به نقش بسیج و بسیجیان در استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: جوانان ما می بایست ضمن بالا بردن بصیرت دینی خود همواره در مسیر ولایت گام بردارند.

وی عنوان کرد: اگر افراد یک جامعه بر اساس ارزش های دینی و اسلامی آن جامعه تربیت شوند آن افراد می توانند نقش بسزایی در رشد و تعالی آن جامعه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار