کد خبر: ۵۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶ 27 June 2015
حکایت انتصاب رئیس دانشگاه پیام نور ابعاد جدیدتری از لحاظ زد وبند های سیاسی پیدا کرده بطوری که پس از جلسه تودیع ومعارفه هنوز هم اتفاقات پشت پرده این تغییر وتحول فضای مجازی را وادار به انعکاس می کند .در گفتگوی تلفنی زیر که پایگاه دنانیوز انجام داده  آقای موسوی اصل که ابتدابه عنوان رئیس پیام نور استان در برخی خبرگزاری ها اعلام شده بود نکاتی را بیان می دارد که بصورت کامل وهیچگونه دخل وتصرفی آورده می شود.

دنانیوز:سلام آقای دکتر موسوی اصل،باتوجه به حواشی بوجود آمده پیرامون انتخاب حضرتعالی بعنوان مدیر دانشگاه پیام نور استان ، سرچشمه این مشکلات و مسایل را از کجا می دانید و چه کسانی پشت پرده این اتفاقات بودند؟
موسوی اصل:سلام علیکم،چند ماه پیش حقیر را معرفی و سلسله مراتب اداری آن طی شد تا اینکه در شب انتصاب حقیر آقای استاندار و آقای تاج گردون در حقیت دنبال زدن بچه های متدین و مذهبی هستند و پشت صحنه و بازیگردان این جریان بودند.
دنانیوز:شنیده ها حاکی از حمایت آقای تاج گردن از شما بود؟
موسوی اصل:نه صحت ندارد ایشان هیچ حمایتی از ما نکردند.
دنانیوز:پس یعنی می فرمایید آقای تاج گردون پشت صحنه این کار بوده؟
موسوی اصل :اصلا ایشون پشت پرده که هیچ بلکه بصورت علنی بازیگردان این جریان بودند.
دنانیوز:استاندار هم دخیل بود ؟
موسوی اصل:بله ایشان هم دخیل بودند و مانع شدند.
دنانیوز:مگر قبلآ این بزرگواران در جریان انتصاب شما نبودند؟ هماهنگ نشده بود؟
موسوی اصل :کاملآ در جریان بودند و هماهنگ شده بود.
دنانیوز:هدف این دوستان از این حرکت چه چیزی بوده با توجه به این هماهنگی های که می فرماید قبلآ انجام شده بود؟
موسوی اصل:هدف زدن جریانی انقلابی و متدینی بود که داشت جان میگرفت و با زدن حقیر و لغو حکم مانع ترقی این جریان شوند ما نمیگذاریم بچه های مذهبی در حاشیه قرار بگیرند و آنها را احیا خواهیم کرد چرا نباید بچه های انقلابی و ولایت مدارنمی توانند باشند ولی افراد دیگر میتوانند !دلیل این کوته نظری ها را باید ببینیم چه بوده.
دنانیوز:این جریان هدفشان این است که متدین را از دانشگاه پیام نور استان حذف کنند ؟
موسوی اصل:بله،همه سابقه بنده را می دانند که مشاور فرهنگی پیام نور پیام نور کشور بودم و سابقه حقیر شفاف و روشن است و این دوستان می دانستند که که اگر حقیر بیایم نمی گذارم دانشگاه پاتوق این دوستان شود.
دنانیوز:آقای زارعی در این جریان عزل دخالت داشتند؟
موسوی اصل:در این مورد شک دارم چرا که آقای زارعی قبلآ تماس گرفته بودند و بیان داشتند که همراه شما هستم و حمایت میکنم هرجا که لازم باشد ولی الان این جریانات را می شنوم متوجه نمی شوم و حرف قبلی آقای زارعی حمایت از حقیر بود.
دنانیوز:آیا نماینده محترم ولی فقیه در استان حضرت آیت الله ملک حسینی به این مسأله واکنشی نشان دادند؟
موسوی اصل:حاج آقا هم از این حرکت ناراحت هستند و شدیدآ ابراز ناراحتی کردندو گفتند که به شدت در حال حاضر پیگیرند/پایان گفتگو

دنانیوز:با تشکر از وقتی که در اختیار ما قرار دادید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار