مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت : ما مدیون خون شهدا‌ هستیم و باید در انتقال ترویج فرهنگ، ایثار و شهادت و از خودگذشتگی‌های شهدا به نسل جوان تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 24 June 2015
به گزارش تابناک یزدحجت الاسلام نقیبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد صبح امروز اول تیرماه با مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان و طوبی مازارزاده معاون فرهنگی و امور جوانان این اداره کل دیدار کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این دیدار گفت: بسیاری از جوانان ما در زمان 8 سال جنگ تحمیلی حضور نداشتند و شاهد ایثارگری‌های شهدا نبودند، ولی باید از مکتبی که خون‌های پاک شهدا پای آن ریخته شده دفاع و ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشند.
شریعتی افزود: تکریم جامعه شهدا و ایثار گران وظیفه همگان است و ما نیز به نوبه خود وظیفه پاسداری از ارزشهای شهدا و ایثارگران را بر عهده داریم.
وی اظهار داشت: در سال گذشته 14 نفر از فرزندان شهید و ایثارگر در اداره کل ورزش و جوانان استان یزد استخدام و مشغول بکار شدند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد در این نشست گفت: شهدا و ایثارگران رفتند و فداکاری کردند، ما نیز اگر رسالت خود را به‌درستی انجام دهیم کاری کمتر از کار آن‌ها انجام نداده‌ایم، پس امروز وظیفه ما تأمین پشت جبهه و رسیدن به هدف آن‌ها در حوزه ایثار و شهادت است.
حجت الاسلام نقیبی ادامه داد: رسیدگی و توجه به خانواده شهدا و ایثارگران یکی از وظایف ما است که باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات خانواده های معزز شهدا ، جانبازان و ایثارگران مرتفع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار