معاون فرماندار قصرشیرین گفت: امکانات استان‌های معین همچنان در مرز خسروی باقی می‌ماند.
کد خبر: ۵۱۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 05 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،نعمت‌الله نازپرورده ، با اشاره به اینکه رایزنی‌ها برای بازگشایی مرز خسروی همچنان ادامه دارد اظهار داشت: با توجه به اینکه همچنان منتظر اعلام موافقت دولت مرکزی عراق برای بازگشایی مرز خسروی هستیم بنابراین امکانات و تجهیزات اصلی همچنان در مرز باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه براساس مصوبات برای خدمت به زائران امکانات موجود در مرز جمع‌آوری نمی‌شود عنوان کرد: برخی از موکب‌ها که دارای حداقل امکانات یا متعلق به استان‌های دیگر هستند امکانات خود را جمع‌آوری و منتقل می‌کنند.

معاون فرماندار قصرشیرین با اشاره به اینکه موکب‌های جمع‌آوری شده در مرز مردمی هستند گفت: موکب‌ها و امکانات استان‌های معین همچنان در مرز باقی است و تا روز دوشنبه یا سه‌شنبه جمع‌آوری نمی‌شوند.

وی با بیان اینکه مرز خسروی برای خروج زائران به طور کامل آمادگی دارد افزود: تمامی کارکنان در مرز خسروی آماده خدمت‌رسانی به زائران هستند اما موافقت نهایی باید از سوی دولت مرکزی عراق اعلام شود.

نازپرورده گفت: آمادگی برای برگشت زائران تغییر می‌کند و در آن شرایط باید ترمینال‌های استان برای انتقال مسافران به استان‌های مختلف آمادگی کامل را داشته باشند و نیازمند فعالیت 400 تا 500 اتوبوس است.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار