رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی استان ایلام از اجرای ۲۰ عنوان ویژه برنامه فرهنگی در ایام اربعین حسینی مهران خبر داد.
کد خبر: ۵۱۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 05 November 2017

  به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام و المسلمین محمد فتاحی با اعلام این خبر اظهار کرد: فعالیت ۲۰۰ مبلغ دینی در نقاط مختلف شهرستان مهران برای حضور در مواکب و اجرای برنامه‌های مختلف از جمله نماز جماعت، پاسخگویی به شبهات دینی و اجرای مراسم مذهبی در این شهرستان از جمله برنامه‌های تدوین شده در این ایام است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد: برقراری ۱۰ ایستگاه فرهنگی با موضوعات مختلف و متنوع و اجرای برنامه‌هایی همچون تعزیه و مسابقات فرهنگی، توزیع بیش از ۷۰۰ هزار اقلام فرهنگی در بین ایستگاه‌ها بخش دیگری از برنامه‌های ایام اربعین است.

فتاحی تصریح کرد: تهیه اپلیکیشن اربعین با عنوان «از مهران تا کربلا» و نصب آن با وای فای رایگان، تبلیغات محیطی در سطح شهر مهران و شهرستان‌های مسیر تردد زائرین با موضوع اربعین با نصب بیش از ۴ هزار متر بنر و ۵ هزار پرچم، ساماندهی هیئات مذهبی و مساجد جهت اسکان زائرین در مساجد سطح استان و آمادگی آنها برای پذیرایی از زائرین نیز در برنامه منظور شد.

رییس کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی استان ایلام یادآور شد: نصب و راه‌اندازی ۵ عدد سیستم صوتی بزرگ در مکان‌هایی همچون پارکینگ برکت، پل زائر، پارکینگ اربعین، استفاده از مداحان و قاریان ممتاز کشوری برای اجرای برنامه‌های مذهبی در شهرستان مهران، اجرای برنامه‌های آموزشی برای زائرین، نصب و توزیع ۵۰۰۰ بروشور آموزشی، نصب دو عدد تلویزیون بزرگ شهری و پخش برنامه‌های عزاداری و آموزشی به صورت ۲۴ ساعته در پایانه مرزی مهران از جمله مهترین این برنامه‌ها هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار