فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : شرور فراری که چند ماه پیش در روستای برج علیشیر شهرستان کهگیلویه سه نفر از ماموران پلیس را زخمی کرده بود،صبحگاه امروز در گچساران دستگیر شد.
کد خبر: ۵۱۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ 03 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی انصاری" در این باره گفت : شرور فراری و عامل تیراندازی به ماموران نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه که به اتهام نگهداری، خرید و فروش سلاح غیرمجاز و ایجاد شرارت تحت تعقیب دستگاه قضایی و پلیس بوده،صبح امروز در مخفیگاهش در یکی از مناطق شهر گچساران دستگیر شد.

انصاری بیان داشت: مرداد ماه سال جاری، ماموران انتظامی شهرستان کهگیلویه که در حالی که حکم  بازرسی از منزل یکی از افراد شرور روستا را داشتند در حین ورود  با شلیک گلوله و هجوم متهمان روبرو شدند که در این درگیری مسلحانه سه تن از نیروهای پلیس شهرستان کهگیلویه زخمی و به بیمارستان دهدشت انتقال یافتند.

این مقام ارشد انتظامی  خاطر نشان کرد :  پلیس استان در تعاقب پایش تخصصی و میدانی ، سر نخ هایی از  حضور این متهم در یکی از مناطق مسکونی شهر گچساران را به دست آوردند که صبحگاه امروز و در یک عملیات ضربتی توسط ماموران پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد ، این شرور فراری را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد : از این متهم یک قبضه اسلحه کلت کمری نیز کشف و ضبط شد.

سردار انصاری در این باره با هشدار به بر هم زنندگان نظم و امنیت مردم گفت: پلیس با قدرت در برابر این گونه اقدامات ایستادگی کرده و برخورد شدیدی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد  از عزم جدی پلیس برای مقابله با هر گونه شرارت و خلافکاری خبر داده و افزود: با تمام توان شناسایی این افراد را در دستور کار قرار داده‌ایم و به آنان هشدار می‌دهیم تا دست از این گونه اقدامات برداشته و به آغوش جامعه برگردند چرا که پلیس در این راه به هیچ وجه کوتاه نیامده و امنیت مردم برایش از هر چیزی مهم‌تر است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن خرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
خیلی خیلی ممنون از سایت خبری شما خیلی خوب موفق باشید شما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار