باحضورمسولین استانی وشهرستانی صورت گرفت
مرکز آموزشی'توانبخشی'مشکلات ویژه یادگیری درلنده با حضور رئیس آموزش وپرورش استثنائی استان ،فرماندار و مسئولین آموزش وپرورش شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۵۱۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 01 November 2017
مرکز آموزش توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری درلنده با حضور رئیس آموزش وپرورش استثنائی استان ،فرماندار ومسولین آموزش وپرورش  شهرستان افتتاح شد.

به گزارش"تابناک رئیس آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه وبویر احمد  درآئین افتتاح این مرکزگفت: خوشحالیم که مسولین آموزش وپرورش شهرستان لنده به جد طی ماه های گذشته پیگیر استقرار این مرکز در منطقه خود بودند.

نیکنام افزود: این مراکز تحت عنوان کلینیک های آموزشی و درمانی تعبیر می شود که بسیاری از نوسانات آموزشی و یادگیری در آن قابل رفع می باشد. 

وی اظهار داشت: کاهش بسیاری از هزینه های تحصیلی، افزایش انگیزش های تحصیلی و همچنین افزایش امیدواری به ادامه تحصیل در دانش آموزان از جمله مهم ترین مزایای وجود این گونه مرکز ها می باشد. 

نیکنام ادامه داد: دانش آموزان  دارای ظرفیت ها و استعدادهای مختلفی در زمینه آموزش و یادگیری می باشند و چنانچه این عزیزان مشمول تعلیم و آموزشی شایسته و مناسب شوند مدارج ترقی را خواهند پیمود ودراینده شاهد ترک تحصیل دانش آموزی که با کمک میتوان اورا درمسیر یادگیری بهتر قرار دهیم نخواهیم بود.
 
افتتاح مرکز اختلالات یادگیری در لنده 
 
 
رییس آموزش و پرورش استثنایی کهگیلویه وبویر احمد بیان کرد : نقش آموزش و پرورش در این تعلیم و تربیت و حرکت به سوی موفقیت نقشی والا و غیر قابل انکار می باشد.

وی اضافه کرد: در این میان برخورداری از فضاو نیروی انسانی کافی و همچنین داشتن سبک و روش آموزش مناسب از مهم ترین مولفه هایی است که تاثیر گذاری زیادی بر روند آموزش خواهد گذاشت. 

ˈنیکنام ˈ گفت: وجود این مراکز در مناطق علاوه بر برطرف ساختن مشکلات یادگیری دانش آموزان در برخی دروس نظیر ریاضی ، املاء، خواندن و نوشتن به برقراری عدالت اجتماعی در امر آموزش برای دانش آموزان با ضریب های هوشی متفاوت کمک می کند. 

وی یادآور شد: نکته ای که باید در آموزش و تعلیم دانش آموزانی که دچار مشکلات یادگیری هستند مورد توجه قرار داد ارایه ایده ها و راهکارهای راهگشا و بنیادین می باشد که تاثیر گذاری مثبت و عمقی را در دانش آموز بر جای بگذارد

گفتنی است: در این مراسم با اهداء لوح تقدیراز زحمات فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و مدیر مرکز اختلالات یادگیری تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است رئیس آموزش وپرورش استثنائی استان در سفر امروز خود به شهرستان لنده در آئین افتتاح ضمن ابراز رضایت از وضعیت فیزیکی این مرکز وعده داد نسبت به تجهیز و ساماندهی مرکز اختلالات یادگیری این شهرستان همکاری های لازم صورت گیرد.

گزارش"مجید مرادی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار