نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان مازندران عصر دیروز ششم آبان‌ماه با هدف پیگیری مصوبه طرح تنفس جنگل، پسماند استان و ساماندهی سواحل برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ 29 October 2017
به گزارش تابناک : حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی تقوی فرد، رئیس كل دادگستری استان مازندران عصر دیروز ششم آبان ماه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان مازندران به لزوم حفظ حقوق بیت المال در عرصه منابع طبیعی همچون جنگل و دریا اشاره کرد و افزود: ما انسانها با نگاه به آینه معنوی می توانیم زیبایی و زشتی خود را ببینیم و با نگاه به آیینه معنوی اعمال خود را مورد سنجش قرار دهیم.
وی از امامان معصوم به عنوان آینه انسانها یاد کرد و گفت: اگر بتوانیم از امامان خود الگو برداری کنیم تمام اعمال و کردار ما آراسته خواهد شد و یقینا در تمام کارهای خود موفق و پیروز خواهیم بود.
این مقام قضایی در ادامه به طرح تنفس جنگلها اشاره کرد و گفت: این طرح موجب شد که بهره برداری غیر قانونی از جنگل های داخل طرح نداشته باشیم و بیشترین تخریب در خارج از طرح بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد تاکید کرد: با بازدید میدانی انجام گرفته این تخریبها بسیار مشهود بوده و تمام تخریبها در جاهایی اتفاق افتاده که خارج از طرح بوده است.
وی یاد آورشد: با تصویب این طرح قرار بر این شد تا امکانات و تجهیزات به این طرح اختصاص یابد تا از تخریب جنگل جلوگیری شود ولی در بعضی از نقاط شاهد قاچاق چوب آلات و تخریب هستیم که دلیل این امرکمبود بودجه، نیرو و تجهیزات بوده است.
این مقام قضایی ادامه داد: در این رابطه دستورات لازم جهت پیگیری به دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال و سازمان بازرسی داده شده تا با ورود به این موضوع متخلفین چه کشوری و استانی در مرجع قضایی مربوطه مطرح و مورد رسیدگی قرار گیرد.
شایان ذکر است، در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین اسدا.. جعفری دادستان مرکز استان و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال با بیان موضوع مطرح شده گفت: در این رابطه اقدام قضایی از طرف مدعی العموم صورت گرفته و با تشکیل پرونده قضایی، اخطاریه در رابطه با موضوع فوق به طرف مقابل ارسال گردیده است .






منبع : ایکنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار