فرمانده انتظامی میامی خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان میامی از رسیدگی به اعتراضات خلافی خودروها و موتورسیکلت‌ها با حضور دادستانی خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 29 October 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد حاج‌پروانه اظهار داشت: خدمت به مردم شهرستان میامی به‌عنوان شرقی‌ترین شهرستان استان سمنان یک افتخار و مدال باارزشی برای نیروی انتظامی است؛ برطرف کردن نیازها و مطالبات مردم شهرستان یکی از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی بوده که فراهم نبودن زیرساخت‌های شهری مانع از این خدمات به مردم نشده است.

وی اضافه کرد: یکی از این خدماتی که پلیس به مردم این شهرستان ارائه می‌دهد، ارائه استعلام خلافی خودرو از طریق پلیس راهور شهرستان است.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی ادامه داد: در طول روز به‌طور میانگین ۱۰ صورت‌حساب خلافی خودرو برای مردم شهرستان بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای صادر می‌شود.

پروانه تصریح کرد: مردم شهرستان میامی می‌توانند در ساعت اداری به پلیس راهور شهرستان مراجعه و صورت‌حساب خلافی خودرو را اخذ کنند؛ همچنین خدمت دومی که در رابطه با این موضوع به مردم شهرستان ارائه می‌شود، رسیدگی به اعتراضات مردم در خصوص تخلفات رانندگی در قالب کمیسیون ماده پنج است.

پروانه تصریح کرد: مردم شهرستان میامی می‌توانند فرم اعتراض را از پلیس راهور دریافت و اعتراض خود را نسبت به برگه‌های خلافی صادرشده ثبت کنند تا رسیدگی و بررسی لازم در این زمینه انجام شود.

وی ادامه داد: از ابتدای ماه جاری تاکنون، چهار پرونده اعتراض در شهرستان تشکیل و موضوع در دست پیگیری است.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی اضافه کرد: رسیدگی به اعتراضات خلافی خودروها و موتورسیکلت‌ها با حضور دادستان شهرستان به‌عنوان کمیسیون ماده پنج در شهرستان میامی، هر ماه دو بار به‌صورت ۱۵ روزه تشکیل و انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار