مسابقات المپیاد درون مدرسه ای ، مدارس شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان شهرستانی و استانی در مدرسه شهید علی پور شهرستان بویراحمد برگزار گردید.
کد خبر: ۵۱۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸ 24 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش استان گفت:چهارمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با شرکت بیش 40 هزار دانش آموز از سراسر استان در رشته های مختلف ورزشی برگزار می شود.

سیدحسن موسوی گفت : این المپیاد با هدف ایجاد شور ونشاط جهت مدرسه محوری – مشارکت محوری و عدالت در هفته تربیت بدنی آغاز شد.
 
تصاویری زیبا از برگزاری مسابقات المپیاد درون مدرسه ای 

وی گفت:مهمترین هدف برگزاری المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای کشف وشناسایی استعدادهای ورزشی است که با برگزاری این المپیادها دانش آموزان مستعد در رشته های ورزشی به المپیادهای کشوری در قالب طرح مدرسه قهرمان و کانون قهرمان برگزار می شود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورشی شهرستان بویراحمد هم گفت : این مسابقات در رشته های مختلف ورزشی و با مشارکت بیش از 35 هزار نفر دانش آموز این شهرستان همزمان با هفته تربیت بدنی آغاز شده است.
 
تصاویری زیبا از برگزاری مسابقات المپیاد درون مدرسه ای 

سید نظام مرادی هدف از برگزاری این مسابقات را ، شناسایی و کشف استعدادهای ورزشی دانش آموزان بیان کرد و افزود : این مسابقات در رشته های متنوعی برگزار می شود که دانش آموزان بیشتری بتوانند شرکت کنند و از انجام فعالیت های ورزشی لذت ببرند.
تصاویر تکمیلی 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یلدا فرجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
هی یادش بخیر یه روز خیلی خوبی برای همه ما بود هیچ وقت فراموشش نمیکنی از دوستام بگیر تا تخته کلاسمان من تو این مدرسه درس خوندم و خاطره زیادی دارم دوستانی داشتم که خیلی برایم عزیز بودند که هیچ وقت فراموششان نمیکنن
پاسخ ها
دنیا زارع نژاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
'یلدا جان شما لعیا پرتو میشناسی ?
من هم تو همین مدرسه درس خوندم و الان ملاس هشتمم ولی الان ﭺند ساله شیرازم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار