در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، محمدرضا بی نیاز عضو جدید این شورا تحلیف و راحله ملایی که هفته گذشته استعفا کرده بود،‌تودیع شد. بر این اساس عضو جدید شورا از این بعد در صحن علنی شورا حضور خواهد یافت.
کد خبر: ۵۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴ 21 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، در این جلسه که نماینده فرماندار بندرعباس نیز حضور داشت، راحله ملایی، عضو مستعفی شورای شهر تودیع و بی نیاز، به عنوان عضو جدید پس از قرائت سوگندنامه رسما به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهر بندرعباس معرفی شد.
 
پرویز سالاری، رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این مراسم با تبریک ماه رمضان، اظهار کرد: هرچند که قرایت باعث هدایت می‌شود، اما هرچه تأمل بیشتری در قرآن داشته باشیم، هدایتمان بیشتر خواهد بود.
 
وی با تاکید بر اینکه پاکسازی درون و دوری از مادیات برای کسانی که مسوولیت اجرایی دارند، ارزشمندتر است، افزود: غفلت از مسوولیت‌های اجتماعی حق‌الناس بوده و رمضان فرصتی برای خودآزمایی است تا ببینیم مسوولیتی که بر عهده داریم، چقدر ما را به سمت خدا برده است.
 
رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 175 شهید غواص، گفت: در پیام رهبری آمده که این شهدا به موقع آمدند و غبارها را زدودن و به دشمن یادآوری کرد که مردم همواره پای آرمان‌ها ایستاده‌اند.
 
سالاری در ادامه نیز ضمن اشاره به استعفای راحله ملایی از عضویت در شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: برابر قانون، نفر علی‌البدل نخست از سوی فرمانداری به هیئت رییسه معرفی شده و اکنون شاهد معرفی رسمی وی هستیم.
 
وی گفت: آقای محمد رضا بی نیاز می‌توانند از این به بعد در جلسات علنی شورای اسلامی شهر حضور یافته و به ارایه نظرات خود بپردازند.
 
رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس تاکید کرد: شورای شهر کارکرد اجتماعی دارد و در پارلمان محلی موضوعات انتخابات تحت شعاع قرار نمی‌گیرد.
 
راحله ملایی، عضو پیشین شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این جلسه ضمن خوش‌آمد به عضو جدید شورای اسلامی شهر، گفت: در دو سال شورا تجربیات خوبی بدست آورده‌ام و امیدوارم همه اعضای شورا برای مردم شهر از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
 
بینیاز، عضو جدید شورای شهر نیز اظهار کرد: امیدوارم بتوانم برای مردمی که با اعتماد و رأی آنها به صحن شورا راه یافته‌ام تلاش موثری داشته باشیم.
 
 وی تاکید کرد: شورای چهارم می‌تواند به عنوان الگو و شورایی موفق مطرح باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار