جشنواره ملی عکس مازندران دی ماه امسال در مازندران برگزار می شود.
کد خبر: ۵۰۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸ 16 October 2017
به گزارش تابناک : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اعلام این خبر افزود: فراخوان این جشنواره اعلام شده و علاقمندان تا 30 ابان ماه فرصت دارند تا اثار خود را به جشنواره ارسال کنند.
احد جاودانی با بیان این که تاکنون 365 اثربه جشنواره ارسال شده است افزود:منتخب اثار برتر در قالب کتاب عکس مازندران منتشر خواهد شد.
حسین بخشی دبیر جشنواره ملی عکس مازندران نیز اظهار گفت: این جشنواره به دنبال جمع آوری عکس های ملی از مازندران است و از تصاویر عکاسان سراسر کشور درباره مازندران نیز بهره گیری می شود.
وی با بیان اینکه جشنواره به دنبال شناسایی نقاط زیبا و رفع نقاط ضعف استان مازندران است، عنوان کرد: شورای سیاست گذاری جشنواره ملی عکس برگزار و فراخوان جشنواره آماده شده است. در این جشنواره ارسال آثار از 25 شهریور آغاز شده و آخرین مهلت ارسال آثار نیز 30آبان ماه اعلام شده است.هفتم تا نهم آذرماه داوری آثار صورت می گیرد و افتتاحیه این جشنواره نیز هفتم دی ماه 1396 است. همچنین اختتامیه این جشنواره  14 دی ماه صورت گرفته و  در موزه گالری دی در ایزدشهر برگزار می شود.
وی تصریح کرد: عکاسان و صاحبان آثار می توانند عکس های خود را در سایت جشنواره بارگذاری کنند.
وی افزود: آداب و رسوم، چشم انداز های شهری، محیط زیست و اماکن تاریخی و چشم اندازهای طبیعی از محورهای جشنواره است و مجموعه هایی به صورت حامی در جشنواره حضور دارند همچنین آثار تولید شده 4 سال اخیر عکاسان در این جشنواره مدنظر است .
شاکری بیان کرد: این جشنواره کاملا آزاد برگزار می شود و مختص آثار عکاسان حرفه ای نیست. پذیرش جشنواره عکس به صورت سایتی است و سایت جشنواره نیز راه اندازی شده است. هر عکاس می تواند 5 عکس ارسال کند.






منبع : خبرگزاری رضوی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار