پاکزاد نوید؛
فرمانده سپاه ناحیه چرداول گفت:امروز بعنوان الگویی مناسب برای ملت های بیدار تبدیل شده و دستاوردهای بزرگ این حماسه بزرگ باید برای نسل های حاضر و بعد تبیین و روشن شود و تلاش کنیم این هویت افتخارآمیز از یادها و اذهان مردم فراموش نشود.
کد خبر: ۴۹۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 24 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ پاکزاد نوید اظهار کرد:از اجرای بیش از 50 برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی در سطح 126 پایگاه مقاومت شهری و روستایی این شهرستان همزمان با ایام هفته دفاع مقدس خبر داد.
 
وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر قدرت بزرگ خاورمیانه در حوزه های مختلف نظامی و دفاعی است و دشمنان با اذعان به این واقعیت قدرت تهاجم نظامی به کشور مقتدر ما را ندارند و و ضمن یاس و ناامیدی در این زمینه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را در اولویت مقابله و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی قرار داده اند.
 
فرمانده سپاه ناحیه چرداول یادآور شد: تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان به شدت ادامه دارد و هیچوقت از این موضوع غافل نیستیم و دشمنان با استفاده از شبکه های ماهواره ای، اجتماعی در صدد تسخیر و ضربه زدن به باورهای معنوی و اعتقادی جوانان هستند.
 
سرهنگ نوید بر نقش نخبگان اجتماعی، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و دینی، استفاده از قابلیت های اسلامی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان تاکید کرد.
 
وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اضافه کرد: بیش از50 برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری، کتابخوانی در طول هفته دفاع مقدس در بیش از 126 پایگاه مقاومت شهری و روستایی این شهرستان اجرا می شود.
 
نوید برگزاری یادواره شهدا، عصر شعر و خاطره گویی، برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی، کتابخوانی و زقابت های ورزشی، برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در کتابخانه عمومی مرکزی شهر و سایر شهرها، معاینه رایگان بیماران، نشست های بصیرتی، سرکشی از خانواده های شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری کارگاه مادرانه و دخترانه و محفل انس با قرآن را از مهمترین برنامه های دفاع مقدس در چرداول برشمرد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار