معاون فرهنگی و آموزش دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهرگفت: درسال جاری راه اندازی 27 خانه نور دراین استان در دستور کار است.
کد خبر: ۴۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 17 June 2015
تابناک بوشهر: احمدشکریان روز چهارشنبه در همایش مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دیر افزود: همچنین با توجه به فعالیت موثر این کانون ها در زمینه های فرهنگی و هنری راه اندازی و تجهیز 184 کانون روستایی،57 کانون کتابخانه ای،37 کانون تخصصی، دیجیتال و مصلایی دراین استان در برنامه داریم.

وی اضافه کرد: کانون های مساجد در سه مرحله مشمول اعتبارات حمایتی می شوند و با توجه به فعالیت های انجام شده سطح بندی و مورد ارزیابی قرارخواهند گرفت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در گفت: با توجه به تهاجم فرهنگی دشمن لازم است که کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان همراه با برنامه های باکیفیت تلاش کنند.

غلامرضا ناطقی پور افزود: برنامه ریزی فعالیت های کانون با توجه به همگرایی با سایر نهادهای مستقر در مسجد و انجام فعالیت های جاری آنها با هماهنگی با امام جماعت مسجد بسیار موثر است.

مسوول کانونهای فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیرگفت: به منظور تقویت و هدایت فعالیت های این کانون ها با دبیرخانه کانون های مساجد استان تفاهم نامه ای انجام شد.

غلامرضا شعرانی افزود: براساس این تفاهم نامه درسال جاری فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد با 14 عنوان برنامه ارزشیابی و براساس آن اعتبارات لازم به این فعالیت ها تعلق می گیرد.

وی گفت: کانون های مجری طرح اوقات فراغت تابستان در زمینه فعالیت های کتابخانه ای و فرهنگی و هنری، قرآن و معارف، آموزش و پژوهش، فرهنگ سازی نماز جماعت و مراسم ملی و مذهبی فعالیت می کنند.

مسوول کانونهای فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیرافزود: 31 کانون فرهنگی هنری مساجد درشهرستان دیرفعال هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار