فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب از اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي و پاکسازی تفرجگاه ها طی 24 گذشته در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵ 10 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" از با اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي و پاکسازی تفرجگاه ها خبر داد و گفت: در اين طرح 9 دستگاه خودرو سواری مزاحم، 12 دستگاه موتورسيکلت مزاحم، پنج دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک و دو دستگاه خودروي متخلف توقيف شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح سه نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر از نوع سنتی و صنعتی از آنان کشف شد.

 این مقام انتظامي خاطرنشان کرد: ارتقاي کيفي احساس امنيت در بين شهروندان، مقابله با تهيه و توزيع کنندگان موادمخدر، جمع آوري معتادان پر خطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش از اولويت هاي پليس بوده که به طور جد در دستور کار پليس قرار گرفته است.

سرهنگ سرتیپ نیا در پایان ضمن مثبت ارزيابي کردن بازخورد طرح هاي ارتقای امنيت اجتماعي گفت: ايجاد امنيت و آرامش در جامعه در گرو تلاش مضاعف دستگاه قضايي و انتظامي است که در اين ميان نيروي انتظامي همواره پيش قراول تامين امنيت در سطح جامعه هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار