رییس اداره نظارت براماکن عمومی پلیس فارس از جمع آوری لباس های زاپ دار (پاره)درشیراز خبر داد.
کد خبر: ۴۹۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 08 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:سرهنگ جوکار رییس اداره نظارت براماکن عمومی پلیس فارس گفت: پلیس ضمن بازرسی و برخورد با‌فروشگاه های عرضه کننده پوشاک ناهنجار و غیر متعارف منقوش به ‌نماد های ضدفرهنگی و شیطان‌ پرستی غربی و شلوارهای موسوم به شلوارهای سبک غربی یا به اصطلاح شلوارهای پاره درنقاط مختلف شهر اقدام به اعمال قانون در قالب تذکر، اخطار واخذ تعهد و پلمب باهماهنگی مرجع قضایی کرده است.

وی افزود: در این بازدید ها، برخی از فروشندگان متخلف‌ و یا‌ بعضا ناآگاه نیز که اقدام به تزیین‌و یترین‌های خود با ماسک های ممنوعه‌ مربوط به گروه های منحرف غربی‌ موسوم‌به "بال‌ماسکه‌" و ماسک های ترسناک جمجمه و چهره های شیطانی و مربوط به جشن های هالوینی و برخی نیز متعلق‌به‌نمادهای عرفانهای منحرف "اکنکار، گروه های شیطان پرستی با نماد جمجمه گاو و اسکلت و زامبی" توجیه و نسبت به جمع‌آوری‌، ضبط و از معرض‌دید مشتریان خارج شد.

سرهنگ جوکار از تمامی فروشندگان بخصوص در‌ مراکز بزرگ خرید خواست جهت ساماندهی و تسریع در روند صدور مجوزهای کسب کارت های تصدی و مباشرت فروشندگان به مبادی ذیربط مراجعه کنند.

وی با هشدار به عرضه کنندگان این نوع البسه مخالف با ارزش های اسلامی و ایرانی تاکید کرد و اظهار داشت: در بازدیدهای مرحله‌ای درصورت مشاهده تکرار عرضه اینگونه البسه دربرخورد با متخلفین با هماهنگی مرجع قضایی تشدید خواهد شد.

گفتنی است اخیرا برخی فروشگاه ها با عرضه البسه منقوش به علامت های گروه های منحرف و لباس های پاره کرده که این اقدام موجب ایجاد جو نگرانی و اعتراض خانواده ها و اعتراضات مردمی در فضای مجازی شده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار