رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: نیروهای این پلیس درآخرین روزهای تعطیلات تابستانی به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم در جاده های استان، به حالت آماده باش 100 درصدی درآمدند.
کد خبر: ۴۸۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 04 September 2017
به گزارش تابناک قزوین سرهنگ نصرالله بیگلری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به در پیش بودن روزهای پایانی تعطیلات تابستانی، پلیس راه استان قزوین به منظور حفظ ایمنی رانندگان و مسافران از امروز تا پایان شهریورماه به صورت شبانه روزی در سطح جاده های استان مستقر خواهد بود.
به گفته وی، روزانه 60 تیم گشتی به همراه 10 تیم گشت نامحسوس، چهار ایستگاه و هفت پاسگاه پلیس راه در سطح جاده ها نسبت به ثبت تخلفات و اعمال قانون رانندگان متخلف اقدام می کنند.
وی اظهار کرد: پلیس با متخلفانی که جان خود و سرنشینان خودرو را با خطر روبرو کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند به شدت برخورد خواهد کرد.
سرهنگ بیگلری وضعیت ترافیک در سطح آزادراه های استان قزوین را نیمه سنگین اعلام و یادآور شد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی قرار داریم از مسافران درخواست می شود که سفرهای خود را به روزهای پایانی شهریورماه موکول نکنند.
وی همچنین از رانندگان خواست قبل از اقدام به سفر از طریق سامانه 1202020 نسبت به استعلام خلافی خودرو و نمره منفی گواهینامه خود اطمینان حاصل کنند زیرا خودروی رانندگانی که 30 درصد نمره منفی در گواهینامه و بیش از 10 میلیون ریال جریمه در سوابق آنان ثبت شده باشد از سوی پلیس راه توقیف می شود.
وی همچنین سرعت، سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ را خط قرمز پلیس راه دانست و گفت: پلیس، ضمن اعمال قانون، خودروی رانندگانی که مرتکب 2 تخلف همزمان شوند را نیز به مدت 72 ساعت به پارکینگ هدایت می کند.
سرهنگ بیگلری به رانندگان توصیه کرد تا ضمن حفظ رعایت فاصله طولی ، از هرگونه تغییر مسیر ناگهانی خودداری کرده، در بین خطوط حرکت کنند و از هرگونه توقف احتمالی در حاشیه راه ها، به خصوص آزادراه ها به طور جدی خودداری کنند.
رئیس پلیس راه استان قزوین اعلام کرد: در 48 ساعت گذشته و با رعایت مقررات رانندگی از سوی رانندگان هیچ حادثه منجر به فوت در این استان روی نداده است.
6 هزار و 670 کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و بقیه نیز راه آسفالته روستایی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار