معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی گفت: این نهاد زمینه سفر 80 نفر از دانشجویان زیرپوشش را با اعتبار 22 میلیون تومان در قالب اردوی زیارتی و تفریحی به مدت چهار روز به اردوگاه ثامن‌الحجج (ع) مشهد فراهم کرد.
کد خبر: ۴۸۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 03 September 2017
به گزارش تابناک : ناصر ناصری‌دوست در اراک با بیان اینکه برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است، اظهار کرد: این اردوها به منظور تقویت بنیه دینی و مذهبی و ارتقای سطح فرهنگی خانواده‌های زیرپوشش در قالب اردوهای دانش‌آموزی، دانشجویی و خانوادگی برگزار می‌شود.

وی افزایش امید به زندگی، ایجاد نشاط و بالندگی در خانواده‌ها را از دیگر اهداف برگزاری این اردوها دانست و افزود: 80 نفر از دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد استان بااعتبار 22 میلیون تومان در قالب اردوی زیارتی و تفریحی به مدت چهار روز به اردوگاه ثامن‌الحجج (ع) مشهد اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مرکزی همچنین از اعزام ۱۲۰ نفر از دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد استان با اعتبار ۳۳۰ میلیون ریال در قالب شوق زیارت به اردوی زیارتی مشهد مقدس در مردادماه سال جاری خبر داد و گفت: در قالب طرح «شوق زیارت» نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران امکان سفر آنها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.

ناصری‌دوست با اشاره به اینکه تعمیق و نهادینه‌سازی سنت‌های اسلامی، احسان و نیکوکاری از محورهای موردتوجه کمیته امداد است، افزود: آموزش سبک زندگی، برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی برای زنان سرپرست خانوار، دختران بازمانده از تحصیل و ازدواج، دانشجویان، دانش آموزان، نخبگان و طلاب علوم دینی ازجمله برنامه‌های فرهنگی در بخش مددجویی کمیته امداد است.





منبع : فارس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار