معاون وزیر صنعت:
معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تولیدات شرکت زرین روغن از ارزش افزوده بالایی برخوردار بوده و در حال حاضر امکان صادرات به بیش از 10 کشور دنیا را دارا است.
کد خبر: ۴۸۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 02 September 2017
به گزارش تابناک قزوین به تقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم بهره‌برداری از برج تقطیر اتمسفر یک میعانات گازی شرکت زرین روغن در کیلومتر 17 جاده قزوین-رشت با حضور فیاض معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و مسؤولان استانی ظهر امروز برگزار شد.

محمدرضا فیاض معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در این مراسم اظهار داشت: این واحد به عنوان یک واحد دانش‌بنیان، تمام تجهیزات خود را به دست صنعتگران داخلی ساخته است.

وی ادامه داد: تکنولوژی بالا، رعایت استانداردهای سازگار با محیط زیست، نوآوری در خط تولید از شاخصه‌های شرکت زرین روغن است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: تولیدات این واحد از ارزش افزوده بالایی برخوردار بوده و در حال حاضر امکان صادرات به بیش از 10 کشور دنیا را دارا است.

فیاض خاطرنشان کرد: توجه به صادرات یکی از شاخصه‌های مهم شرکت زرین روغن بوده و هر واحدی برای بقا در تولید نیازمند صادرات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار