رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مراسم گرامیداشت هفتم تیر با حضور مردم و مسئولان استانی در همدان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۸۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 16 June 2015

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مراسم گرامیداشت هفتم تیر با حضور مردم و مسئولان استانی در همدان برگزار می شود.

به گزارش مهر، حجت‌ الاسلام سید حسن فاضلیان در ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر استان همدان با بیان اینکه مراسم بزرگداشت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی با حضور مردم و مسئولان استانی در روز هفتم تیر که مصادف با روز یازدهم ماه رمضان است، برگزار می شود، اظهار داشت: این مراسم در مسجد مهدیه همدان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه نهادها در برگزاری هرچه بهتر این مراسم همکاری‌های لازم را انجام دهند، افزود: شهید بهشتی مظلومانه به شهادت رسید و یکی از نقش های برجسته در کشور بود.

وی با اشاره به اینکه شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادارش یکی از تلخ ‌ترین حوادث انقلاب اسلامی است، بیان داشت: حادثه ‌ای که در آن بسیاری از فعالان و دلسوزان نظام توسط منافقان کوردل به درجه رفیع شهادت رسیدند.

حجت الاسلام فاضلیان با بیان اینکه از عموم مردم به‌ ویژه جوانان و دانشجویان دعوت می‌کنیم تا در آیین بزرگداشت آیت الله شهید ‌بهشتی و شهدای هفتم تیر حضور یابند، اضافه کرد: مراسم هفت تیر باید در همدان با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود.

سخنگوی دادگستری همدان نیز در ادامه این جلسه گفت: برنامه ‌های مختلفی به مناسبت هفته قوه قضائیه در همدان برگزار می شود که از جمله آنها ارائه مشاوره حقوقی رایگان توسط وکلا و مشاوران حقوقی به عموم مردم در هفته قوه قضائیه انجام می‌ شود.

علیرضا تالوردیان با اشاره اینکه عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده‌های شهدای دادگستری و تجلیل از آنها، سخنرانی در نماز جمعه، تقدیر از قضات نمونه و غیره از جمله برنامه‌ های این هفته است، بیان داشت: دادگستری در اجرای برنامه های هفت تیر همکاری های لازم را به عمل خواهد آورد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار