اصغر مسعودی تأکید کرد: از روی برنامه وزرا نمی‌توان چندان نقاط ضعف و قوت آنان را شناخت. البته از عملکرد وزرای پیشنهادی در گذشته هم می‌توان متوجه قوت و ضعف آنان شد.
کد خبر: ۴۷۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 15 August 2017

تابناک فارس به نقل از آنا:اصغر مسعودی افزود: وزیر پیشنهادی ارشاد از خانواده‌ای روحانی است که به لحاظ سوابق حوزوی، دانشگاهی، تجربه کاری و فعالیت‌های علمی-پژوهشی در میان چهره‌های هنری و فرهنگی از مقبولیت کافی برخوردار است.
نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس یادآور شد: بالاخره در حوزه فرهنگ دیدگاه‌ها و سلایق متنوع و مختلف هستند. از موسیقی گرفته تا سینما و ادبیات و غیره هرکدام برای خودش جایگاهی دارد که مدیریت آن‌ها واقعا دشوار و خاص است.
وی ادامه داد: در کنار این شاخه‌های فرهنگی و هنری، برخی موضوعات مثل سبک زندگی، فضای مجازی و غیره نیز مسائلی هستند که از وزیر انتظار می‌رود به آنها توجه جدی و عملیاتی نشان دهد. همین تنوع نیز کار مدیریتی را سخت می‌کند.
مسعودی با اشاره به برنامه‌های اعلام شده از سوی صالحی گفت: به شخصه معتقدم که نوشتن و اعلام برنامه کار دشواری نیست. مهم اجرا است. موضوعی مثل همین سبک زندگی فقط به ارشاد مربوط نیست اما وزیر باید بتواند با همه نهادهای مربوط هماهنگ شود و برنامه عملیاتی بچیند.
وی همچنین در گفت‌وگو با آنا تأکید کرد: از روی برنامه وزرا واقعا نمی‌شود چندان نقاط ضعف و قوت دوستان را شناخت. باید از عملکرد گذشته‌اش فهمید که چقدر مدیر است. این سابقه چراغ راه برنامه او خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار