نساجی مازندران توانست در نخستین گام، در یک بازی خارج از خانه پیروز شود و با کسب سه امتیاز شیرین به خانه بازگردد.
کد خبر: ۴۷۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 08 August 2017

به گزارش تابناک : تیم فوتبال نساجی مازندران از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته یک، پا به میدان گذاشت و در دیدار نخست در مقابل ایران‌جوان بوشهر قرار گرفت.

طبق اعلام سازمان لیگ، دیدار نساجی مازندران و ایران‌جوان باید رأس ساعت 20 در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر آغاز می‌شد که سوت آغاز این دیدار با تأخیر ۲۵ دقیقه‌ای نواخته شد.

گرما و شرجی بودن هوای بوشهر بر روند بازی تأثیر گذاشت و به دلیل گرمای بیش از حد، داور میدان بازی را برای استراحت بازیکنان چند دقیقه‌ای تعطیل کرد.

با گذشتن بیش از نیمی از نیمه اول بازی و با توجه به گرمای هوا،  دو تیم،  بازی نسبتاً خوبی را ارائه کردند و چند شوت خطرناک نساجی،  هم راهی به جایی نبرد ولی بوشهری‌ها موفق شدند 2 شوت در چارچوب داشته باشند که اولی با مهار روشنگر همراه بود و دومی نیز ضربه پنالتی  در دقیقه 35 بود که بوشهری‌‌ها از دست دادند.

مجتبی روشنگر، مرتضی غلامعلی‌تبار، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، حسن نجفی، سهیل رحمانی، محمود شفیعی، امیرمحمد عبادزاده، رضا محمود آبادی، علیرضا رمضانی و پیمان رنجبر یازده بازیکن مهدی پاشازاده در این دیدار بودند.

در نیمه اول شاهد بازی مهیج از سوی هر دو تیم بودیم و شاگردان پاشازاده بازی را به صورت 3 دفاعه آغاز کردند که غلامعلی‌تبار، ممشلی و بیژن، رهبران دفاعی نساجی در این نیمه بودند و به‌جز یک اشتباه و اعلام خطای پنالتی، دفاع نساجی نسبتاً نیمه مؤفقی را پشت سر گذاشتند.

در خط حمله نیز شاهد چند حمله خطرناک نساجی به خصوص از جناح‌ها بودیم که چند ارسال خطرناک بازیکنان نساجی در نهایت ره به جایی نبرد و چندین شوت به کناره‌ها و بالای دروازه نواخته شد و در مجموع عملکرد نساجی در این نیمه امیدوارکننده بود.

دو تیم با تساوی بدون گل وارد رختکن شدند.

بعد از پایان یافتن نیمه نخست و گذشتن 15 دقیقه استراحت، برق ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر قطع شد و با وجود کامل روشن نشدن پرژکتورها، با 30 دقیقه تأخیر، سرانجام سوت آغاز نیمه دوم به صدا درآمد.

ترکیب دو تیم در نیمه دوم تغییری نکرد و با همان بازیکنان نیمه دوم آغاز شد.

در آغاز نیمه دوم، بازی متعادل در میانه‌های زمین  انجام شد و دو تیم موقعیت خاصی را بر روی دروازه‌ها ایجاد نکردند.

در ادامه این تیم مهمان بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت و حملات گسترده‌ای بروی دروازه بوشهری‌ها ایجاد کرد ولی تأخیر در شروع بازی در نیمه دوم و گرمای هوا از کیفیت بازی کم کرد.

در دقیقه 83 بازی، غلامعلی‌تبار، کاپتان نساجی بر اثر مصدومیت از زمین خارج شد و با این تعویض پاشازاده یه تعویض خود را انجام داد.

فشار حملات تیم فوتبال نساجی در دقایق آخر بازی بیشتر شد و در نهایت در دقیقه 85 بازی، مجتبی ممشلی توانست نخستین گل بازی و تیم نساجی را وارد دروازه حریف بوشهری خود کند و این بازی با این گل به پایان رسید.

نساجی مازندران توانست در نخستین گام، در یک بازی خارج از خانه پیروز شود و با کسب سه امتیاز شیرین به خانه بازگردد.






منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار