سرپرست سابق اداره کل نوسازی مدارس گفت: هزار و ۶۰۰ کلاس درس فرسوده در استان هرمزگان نیازمند نوسازی و بازسازی است.
کد خبر: ۴۷۳۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 06 August 2017
به گزارش تابناک : حمید هراتی قوی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان گزارشی از عملکرد اداره کل در دولت یازدهم را ارائه کرد و گفت  در دولت یازدهم ۳۷۸پروژه آموزشی در قالب هزار و ۵۴۲ کلاس درس با زیر بنای ۲۱۱ هزار و ۴۸۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۲۵۰میلیارد ریال  به بهره برداری رسید که ۲۲۱پروژه در قالب ۷۲۰کلاس درس با زیر بنای بیش از ۹۳هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۲۴۴میلیارد ریال با مشارکت خیرین نیک اندیش مدرسه ساز بوده است .

سرپرست سابق اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان از توزیع ایزوگام بین مدارس استان خبر داد و گفت: در دولت تدبیر و امید بیش از ۳۵۰هزار متر مربع ایزوگام به منظور تعمیر مدارس ، به ادارات آموزش و پرورش شهرستانها تحویل شده است که این اقدام در دولتهای گذشته سابقه نداشته است.

هراتی قوی از استاندارد سازی سیستم سرمایشی و گرمایشی به عنوان اقدامی مهم در دولت یازدهم یاد کرد و گفت : در دولت یازدهم بالغ بر ۱۱۰میلیارد ریال به منظور استاندارد سازی سیستم گرمایشی  در هرمزگان  هزینه شده است که برای اولین بار در این دولت اجرایی شد. توزیع بیش از ۳۰۹۲بخاری تابشی در مدارس از اقدامات دیگر این اداره کل بوده است.

سرپرست سابق اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان از وجود ۱۶۰۰کلاس درس تخریبی در استان خبر داد و افزود : قریب ۹۰۰کلاس درس در دولت یازدهم در هرمزگان بازسازی شد و ۶۰مدرسه جایگزین مدارس تخریبی در دست اجراست که امیدواریم با تخصیص اعتبار و همراهی خیرین بتوانیم مدارس تخریبی استان را جمع آوری کرده یا به حداقل برسانیم .

وی در پایان از مدیران سابق اداره کل نوسازی مدارس ، مجمع خیرین مدرسه ساز و حمایت های سازمان نوسازی مدارس کشور و مسئولین استان قدردانی نمود و اظهار داشت : موفقیت های حاصل شده مرهون همدلی و همراهی کارکنان ، خیرین  نیک اندیش و حمایتهای دولت بوده است  و امیدواریم این حمایت استمرار یابد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار