دختر نوجوان زرقانی رکورد ملی چرخش مداوم حلقه دور کمر(هولاهوپ) را برای نخستین بار در رده نونهالان شکست.
کد خبر: ۴۷۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 06 August 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم :نماینده ثبت رکورد ورزش های همگانی، اظهار داشت: این نوجوان دختر زرقانی که ریحانه کرونی نام داشته و هشت سال سن دارد، موفق شد رکورد حلقه زدن دور کمر(هولاهوپ) را به صورت متوالی وبدون خطا به مدت زمان هفت ساعت و 33 دقیقه و 56 ثانیه بیش از دو برابر میزان درخواستی خود انجام دهد.
علیرضا غلامیان افزود: مراسم رکوردزنی "حلقه زدن هولاهوپ دور کمر" در شهر زرقان، توسط آموزش و پرورش این شهر به مدت سه ساعت و 30 دقیقه به هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس ارا ئه شده بود که در پایان ریحانه کرونی موفق شد در سالن ورزشی نشاط زرقان این شهر زیر نظر آموزش و پرورش زرقان و در حضور مسئولان و کمیته ثبت رکورد استان فارس دو برابر مدت زمان درخواستی خود را ثبت کند.

غلامیان تصریح کرد: ریحانه کرونی نخستین رکورددار نونهال استان فارسی است که با برجای گذاشتن این رکورد باعث تأسی در روحیه سایر ورزشکاران هم سن و سال خود شد.

وی افزود: این نوجوان اهل زرقان بدون مربی و به صورت خودجوش با کمک خانواده خود توانست رکورد ملی "حلقه زدن هولاهوپ دور کمر"  را ثبت کند.

رئیس کمیته ورزش‌های تفریحی و مهارت‌های فردی، نمایشی و ثبت رکورد هیئت ورزش‌های استان فارس با قدردانی از سیروس پاک فطرت مشاور عالی فدراسیون و رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: در پی حمایت‌های صورت گرفته کمیته ثبت رکورد استان فارس، رکوردداران این استان بر کرسی رکوردداران کشور قرار گرفته اند.

غلامیان خاطرنشان کرد: کمیته ثبت رکورد این استان آمادگی خود را برای پیگیری و ثبت رکوردهای قابل ثبت اعلام کرده و از متقاضیان درخواست دارد برای انجام امور ثبت رکورد ورزشی به هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان خود مراجعه کنند.

براساس این گزارش، داوران این رکورد را علیرضا غلامیان به عنوان سرداور، زینب رکنی  حمید رضا فریدونی و سجاد زارعی‌نژاد  به عنوان داور برعهده داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار