در حضور فرزندان کارکنان نیروگاه نکا در برنامه زنده تلویزیونی:
نیروگاه شهیدسلیمی نکا به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت تبلیغی رسانه ملی در جهت ترویج فرهنگ صحیح مصرف انرژی، در تهیه و پخش دو برنامه زنده تلویزیونی مسابقه هفت سنگ سیمای مازندران مشارکت نمود.
کد خبر: ۴۷۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸ 04 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، نیروگاه شهیدسلیمی نکا به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت تبلیغی رسانه ملی در جهت ترویج فرهنگ صحیح مصرف انرژی، در تهیه و پخش دو برنامه زنده تلویزیونی مسابقه هفت سنگ سیمای مازندران مشارکت نمود.
    
 در این برنامه­ ها که تعدادی از فرزندان کارکنان نیروگاه در استودیوی ضبط آن حضور داشتند و به همین مناسبت حال و هوای نیروگاهی به خود گرفته بود، موضوع و پیام اصلی برنامه­ ها به انرژی، مصرف بهینه برق و انعکاس سختی فرایند تولید به بینندگان اختصاص داشت.
 
      در خلال آیتم­ های این 2 برنامه، سخنان صمیمانه مدیرعامل نیروگاه شهیدسلیمی نکا خطاب به بینندگان، بویژه کودکان در خصوص زحمات شبانه ­روزی کارکنان نیروگاه­ها برای تأمین رفاه و آسایش هموطنان، نقش انرژی برق در رشد و شکوفایی کشور و لزوم همراهی و همکاری مشترکان در زمینه صرفه­ جویی و استفاده بهینه از انرژی برق به سمع و نظر بینندگان رسید.
 
      مهندس محسن نعمتی در سخنانش از اهتمام کارکنان نیروگاه برای استفاده از همه ظرفیت­ها و امکانات موجود برای تولیدبرق مطلوب و پایدار گفت و افزود: انتظار داریم که مشترکان برق نیز از این انرژی حیاتی به نحو مطلوب و بهینه استفاده نمایند.
 
      وی خانواده و آموزش و پرورش را خاستگاه اصلی فرهنگ­سازی و نهادینه کردن الگوی صحیح مصرف  دانست و گفت: توقع ما این است که این دو نهاد مقدس وارد عرصه شوند و از طریق آموزش­های لازم  کودکان را با نحوه مصرف بهینه انرژی آشنا نمایند.  
 
      همچنین در این برنامه ­ها علاوه بر صحبت­ های مجری برنامه و گزارش­های مصور تهیه شده از تلاش و زحمات کارکنان نیروگاه، صحبت­ های زیلی خانم شخصیت عروسکی باهوش برنامه که اطلاعات مفیدی از مشقات کار در نیروگاه و تولیدبرق را به زبان کودکانه برای بینندگان برنامه تشریح و بر صرفه­ جویی در مصرف برق تأکید دارد، پخش گردید.
 
      مسابقه هفت سنگ برنامه زنده آموزشی، تفریحی و سرگرمی کودک و خانواده سیمای مرکز تبرستان است که عصر روزهای شنبه و سه­ شنبه هرهفته به مدت 40 دقیقه به صورت زنده از سیمای مرکز تبرستان پخش می­گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار