نماینده بندرعباس در گفتگوی ویژه خبری:
ابوالقاسم جراره گفت:‌ ایجاد روحیه خودباوری در میان نسل جوان جامعه و هدایت جوانان به سمت و سوی اشتغال آفرینی به جای جستجوی شغل یک عزم ملی را می طلبد و باید همه دستگاهها و نهادها برای خودشان نقشه راهی را تدوین کنند که در آن رفع مشکلات جوانان در صدر اولویت باشد.
کد خبر: ۴۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶ 14 June 2015
به گزارش خبرنگار تابناک - جزیره،‌ ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری از شبکه دو سیما اظهار داشت:‌ یکی از مهمترین مسائل ما در مورد جوانان در کشور ساماندهی مسئله کار در جامعه است به طوری که قشر جوان جامعه نسبت به آینده خود امیدوار باشد.

وی گفت:‌ ایجاد روحیه خودباوری در میان نسل جوان جامعه و هدایت جوانان به سمت و سوی اشتغال آفرینی به جای جستجوی شغل یک عزم ملی را می طلبد و باید همه دستگاهها و نهادها برای خودشان نقشه راهی را تدوین کنند که در آن رفع مشکلات جوانان در صدر اولویت باشد.

جراره با بیان این که جوانان بیش از هر چیز به حمایت نیاز دارند، افزود:‌ توسعه در کشور تنها با استفاده مناسب از ظرفیت های نسل جوان جامعه ما امکان پذیر است و برنامه ریزی در این زمینه مهم ترین وظیفه وزارت خانه هایی نظیر ورزش و جوانان است.

جوانترین نماینده مجلس نهم اضافه کرد: اگر برای نسل جوان جامعه مان برنامه هدفمند و مداومی را داشته باشیم میزان گرایش آن به سمت مواد مخدر و دیگر آسیب های اجتماعی کمتر خواهد شد، گفت: شغل مناسب،‌ ازدواج هوشمندانه و آگاهانه و تقویت اخلاق در لایه های مختلف اجتماع موضوعی است که می تواند جامعه جوان کشور ما را به بیشترین میزان بازدهی برساند.

نماینده بندرعباس با رد آمارهای مطرح شده درباره اعتیاد جوانان در جامعه اظهار کرد: جامعه جوان ما سرشار از انرژی و بزرگ ترین ظرفیت برای آبادانی و ساختن کشور است و مهم برنامه ریزی برای حرکت آن است.

در بخش های دیگر برنامه، گلزاری معاون وزارت ورزش و جوانان به عنوان میهمان حضوری و بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس به عنوان میهمان تلفنی برنامه نیز نظرات خود را درباره اهمیت برنامه ریزی برای نسل جوان جامعه و نقش هر کدام از دستگاهها در این حوزه بیان کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار