فرماندار ملکشاهی گفت: با نگاه ویژه دولت تدبیر و امید هفت دستگاه ماشین آلات عمرانی و خدماتی به دهیاری های ملکشاهی واگذار شده است.
کد خبر: ۴۷۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶ 01 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ اسد قاسمی روز سه شنبه در آیین واگذاری یک دستگاه لودر به دهیاری روستای میان تنگ اظهار کرد: با نگاه ویژه دولت یازدهم به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته طی چهار سال گذشته خدمات ارزشمندی در حوزه زیرساختی ، عمرانی و خدماتی صورت گرفته و روند مهاجرت معکوس از شهر به روستا در این شهرستان کلید خورده است.
 
وی افزود: یکی از بارزترین خدمات دولت در روستاها تجهیز دهیاری ها به ماشین آلات خدماتی و عمرانی است که با مشارکت دهیاری ها و سازمان همیاری ها و شهرداری ها صورت گرفته است.
 
فرماندار ملکشاهی تاکید کرد: در طول سال های اخیر هفت دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به ارزش 6 میلیارد به هفت روستای باولک ، قلعه جوق ، خوشادول ، گنبد پیرمحمد ، کلک نقی ، چم انار و میان تنگ واگذار شده که نقش ارزنده ای در تسهیل امور عمرانی و خدماتی روستاها داشته اند.
 
قاسمی با تأکید بر استقلال مالی دهیاری ها به عنوان متولی اصلی روستاها یادآور شد: این امکانات علاوه بر کارهای خدماتی و عمرانی روستاها به عنوان منبع درآمد عمومی دهیاری ها نیز محسوب می شوند.
 
وی اضافه کرد: این ماشین آلات با مشارکت 30 درصدی سهم دهیاری ها و 70 درصد سهم دولتی (سازمان دهیاری ها و شهردارهای استان) تأمین شده است.
 
شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی دارای سه شهر ارکواز ، دلگشا و مهر 15 روستا دارد که هشت روستا دارای دهیاری است. /م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار