با انتخاب برترین مربیان کشور صورت گرفت؛
تابناک : همایش دو روزه تجلیل از مربیان فوتبال کشور به همت کانون مربیان فوتبال کشور در مجتمع فرهنگی ورزشی پالایشگاه امام خمینی شازند برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷ 13 June 2015
به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، در این گردهمایی دو روزه که با برگزاری کلاسهای دانش افزایی تئوری و عملی برای مربیان برتر فوتبال کشور همراه بود، کانون مربیان فوتبال ایران برترین‌های سال ایران را انتخاب کرد.

براساس آرای هیات رییسه کانون مربیان فوتبال ایران علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت تهران به عنوان مربی سال لیگ برتر انتخاب شد. حسین فرکی سرمربی سپاهان که همراه تیمش قهرمان لیگ برتر شد به عنوان مربی "ویژه" سال فوتبال ایران معرفی شد. کوروش موسوی سرمربی فولاد نوین اهواز که تیمش را با اقتدار به لیگ برتر آورد سرمربی برتر لیگ یک شد. سعید سپهوند سرمربی خیبر خرم‌آباد سرمربی برتر لیگ دسته دوم شد و جواد مقدسی سرمربی مقاومت تهران نیز به این عنوان در لیگ دسته سوم دست یافت.
 
علاوه بر این یحیی گل‌محمدی نیز در این مراسم به عنوان مربی سال فوتبال ایران انتخاب شد.وی که به علت حضور در ترکیه نتوانست در این مراسم حاضر شود از طریق تماس تصویری بابت انتخابش به عنوان مربی سال از اعضای کانون مربیان و برگزارکنندگان مراسم تشکر کرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار