رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: جهاددانشگاهی در حوزه توسعه فناوری و نوآوری کارهای بزرگی انجام داده است.
کد خبر: ۴۷۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 31 July 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا، علی اکبر اختری در آستانه سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی ، اظهار کرد: شاید جهاد دانشگاهی نتوانسته باشد در زمینه توسعه علمی  به معنای تولید مقالات خیلی نقش آفرینی کرده باشد، اما انصافا در زمینه توسعه فناوری و نوآوری کارهای بسیار بزرگ و ارزشمندی انجام داده است.
 
وی ادامه داد: در طول یکی دو سال اخیر نیز مجموعه جهاد دانشگاهی چه در سطح کشور و چه در سطح استان کرمانشاه دستاوردهای ارزشمندی در حوزه نوآوری و فناوری داشته است.
 
رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: دانشگاه صنعتی کرمانشاه هم اکنون با سازمان جهاد دانشگاهی استان همکاری بسیار تنگاتنگی دارد که از این همکاری بسیار رضایت داریم.
 
اختری تصریح کرد: تصورم این است جهاد دانشگاهی باید مقداری در تعیین رسالت اصلی و مسیر حرکت خود تغییراتی ایجاد کند و بیش از هرچیز به سمت توسعه فناوری و نوآوری رکت کند.
 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایده های بسیار زیادی در میان جوانان و دانشجویان استان وجود دارد که مرکزی برای ارائه این ایده ها در سطح دانشگاه ها دیده نمی شود، اما اگر جهاد دانشگاهی این ماموریت را بر عهده گیرد و به بارورکردن ایده های جوانان کمک کند، قطعا در مسیر توسعه استان و کشور گام های بزرگی برداشته خواهد شد.
 
رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه اظهارکرد: همچنین جهاد دانشگاهی ظرفیت بسیار بالایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد شرکتهای دانش بنیان دارد که نیاز است این بخش از فعالیت های خود را نیز توسعه دهد.
 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار