معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان از پرداخت تسهیلات به واحدهای صنفی این استان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 96، هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی از محل پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان ایجاد شود.
کد خبر: ۴۶۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳ 29 July 2017
به گزارش تابناک : سهراب رضوانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال به واحدهای صنفی هرمزگان تسهیلات رونق تولید پرداخت می‌شود، اظهار کرد: محدودیت و سقف خاصی برای پرداخت تسهیلات به واحدهای صنفی وجود ندارد و بر اساس نیاز واحد‌ها پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه واحدهای صنفی استان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی asnafhormozgan.com برای دریافت تسهیلات بانکی رونق تولید نام‌نویسی کنند‌، افزود: امسال پرداخت تسهیلات رونق تولید نیز به واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی استان ادامه دارد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان با اذعان به اینکه امسال 7 میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات به 9 واحد پرداخت شده است، اضافه کرد: افزایش ۱۰ درصدی تولید و اشتغال از شرایط پرداخت تسهیلات به واحدها است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 96، هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی از محل پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان ایجاد شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲۲۷ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۷۰۳ واحد در هرمزگان پرداخت شد.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار