فینال رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی در مشهد آغاز شد.
کد خبر: ۴۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸ 12 June 2015
فینالیست‌‌های مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی از دقایقی قبل در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد به مصاف هم رفتند. سالن شهید بهشتی مشهد هم‌اکنون مملو از تماشاگرانی است که برای دیدن این رقابت‌ها به مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد مراجعه کرده‌‌اند.

در کشتی فرنگی و در وزن 59 کیلوگرم محسن حاجی پور با عبدالمحمد پاپی رقابت می‌کند و در وزن 66 کیلوگرم مهدی زیدوند با محمدعلی گرایی رقابت می‌کند.

در 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد به مصاف فرشاد بلفکه می‌رود و در وزن 75 کیلوگرم سعید عبدولی با رسول گرمسیری دیدار می‌کند.یوسف اخباری با یوسف قادریان در وزن 80 کیلوگرم به رقابت‌می‌پردازند و در 85 کیلوگرم حسین نوری با حبیب‌الله اخلاقی دیدار می‌کند.

در 98 کیلوگرم مهدی علیاری با قاسم رضایی و در وزن 130 کیلوگرم بشیر باباجان‌زاده با مهدی نوری رقابت‌ می‌کند.در کشتی آزاد نیز در وزن 57 کیلوگرم حسن حیمی با رضا اطری، 61 کیلوگرم بهنام احسان‌پور با آرش دنگسرکی و 65 کیلوگرم سید احمد محمدی با علی اصغر جبلی دیدار می‌کند.

همچنین در 70 کیلوگرم مهدی تقوی با حسن یزدانی و در 74 کیلوگرم علیرضا قاسمی با عزت‌الله اکبری رقابت می‌کند.در 86 کیلوگرم علیرضا کریمی با میثم مصطفی جوکار، 97 کیلوگرم رضا یزدانی با عباس طحان و 125 کیلوگرم پرویز هادی با جعفر شمس ناتری رقابت می‌کند.

دور اول دوم و سوم مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی از روز گذشته به صورت صبح و عصر در سالن شهید بهشتی مشهد در حال برگزاری است و امروز صبح بعد از وقفه و استراحت، رقابت‌های فینال از دقایقی قبل در حال پیگیری است.

روز گذشته مسابقات با حواشی از جمله غیبت حمید سوریان در برابر حریفش و حذف وی از رقابت‌‌ها همراه بود، همچنین امید نوروزی بعد از باخت مقابل حریف خود اقدام به رفتارهای نسجیده به هیئت داوری این بازی کرد که با عکس‌العمل تماشاگران و حذف وی همراه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار