امام جمعه موقت قشم گفت: بعد فرهنگی مهمترین جبهه مقابله با دشمان نظام است و باید برنامه ریزی، توجه و سرمایه گذاری در این عرصه بیش از پیش افزایش یابد.
کد خبر: ۴۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱ 12 June 2015
حجت الاسلام موسی پولادی در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم افزود: دشمنان اسلام بیش از هر عرصه ای به پیروزی در جنگ فرهنگی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امید دارند و این موضوع بر ضرورت توجه بیشتر به این مقوله می افزاید.
 
وی اضافه کرد: توجه به این مقوله در شرایطی اهمیت بیشتری به خود می گیرد که در عصر کنونی در مقابل دنیای کفر قرار گرفته ایم و باید برای حفظ ارزش های اسلام ناب محمدی و فراهم کردن بسترهای فرج امام زمان (عج) فعالیت کنیم.
 
حجت الاسلام پولادی ادامه داد: به همین منظور تهیه نقشه راه برای مقابله با جنگ های مختلفی که دشمنان اسلام علیه اسلام ناب محمدی برپا کرده اند، ضروری است.
 
امام جمعه موقت قشم با تاکید بر ضرورت هوشیاری در عرصه جنگ فرهنگی، اظهار کرد: متاسفانه در برخی موارد عده ای نه تنها اعتقادی به مقابله فرهنگی با دشمنان ندارند، بلکه در چارچوب اهداف تعریف شده دشمنان گام برداشته و به تعبیری سرباز دشمنان شده اند.
 
وی اضافه کرد: در این عرصه غفلت و دلایلی همچون نبود امکانات و کمبود بودجه های فرهنگی قابل قبول نیست و باید با تمام وجود در جهت توسعه فرهنگ اسلامی گام برداشت.
 
حجت الاسلام پولادی اضافه کرد: به طور قطع اگر به اندازه ای که به مسایل اقتصادی توجه می شود، به عرصه فرهنگ نیز توجه شده بود، امروز شاهد بسیاری از مشکلات و معضلات در جامعه نبودیم.
 
وی همچنین با شاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: بیانات معظم له جهانی را تکان داد و ثابت کرد که روح و وجود ایشان در گرو عشق الهی است.
 
حجت الاسلام پولادی نخستین اصل از بنیان های فکری امام راحل را اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه اعلام و اضافه کرد: تبیین جایگاه و دستاوردهای بنیادین این اصل مترقی، وظیفه تک تک مردم و مسوولان به شمار می رود.
 
وی ادامه داد: متاسفانه عده ای در شرایطی شعار تبعیت از ولایت فقیه را سر می دهند که اعتقادی به این اصل ندارند و هرکجا که منافع مادی و گروهی آنها به خطر می افتد، خلاف منویات رهبری عمل می کنند.
 
امام جمعه موقت قشم تحریف امام راحل بر اساس اهداف مادی و گروهی را از جمله اقدامات این قشر عنوان و اضافه کرد: آنچه ایران اسلامی را اینگونه سرافراز نگه داشته است رهبری رهبران الهی و تعبیت از اصل مترقی ولایت فقیه است که باید در جامعه نهادینه شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار