تا کنون بیش از 16 هزار نفردر طرح کارورزی ثبت نام کرده که از این تعداد 8 هزار نفر واجد شرایط هستند .
کد خبر: ۴۶۶۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 25 July 2017
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران از برگزاری دوره های آموزشی IT ، ICT و نیز دوره آموزشی تولید صنعتی ژل رویال در بخش زنبورداری برای نخستین بار در سطح کشور در قالب طرح تکاپو با هدف توانمندسازی نیروی انسانی در این استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اصغری با اشاره به آمار بیکاری در مازندران گفت: طرح کارورزی ویژه مهارت آموزی فارغ التحصیلان دانشگاهی بوده و افراد دارای سن ۲۳ تا ۳۳ سال می‌توانند بصورت رایگان در سامانه کارورزی ثبت نام کنند.
وی با بیان اینکه راه اندازی طرح کارورزی باعث مشوق های حمایتی برای اشتغالزایی ویژه بیکاران شده است افزود: تفاهم نامه هایی در راستای اشتغال زایی با دستگاههای اجرایی مانند نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، محیط زیست، شیلات و منابع طبیعی منعقد شده است.
وی با تأکید بر ضرورت توجه به اشتغال روستایی گفت: با همکاری دفتر امور روستایی استانداری مازندران تدوین شناسنامه اشتغال روستاها، طرح هر روستا یک محصول و مشاغل خانگی را نیز در دستور کار قرار دارد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: بر اساس قانون باید اقدامات لازم برای ایجاد یا تکمیل بازارچه های محلی و موقت برای صاحبان مشاغل خانگی و عرضه محصولات آن ها انجام شده که در تعداد اندکی از شهرستان های این استان انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار