سرمربی جدید تیم بعثت کرمانشاه گفت: آماده‌ام که با تیم بعثت نتایج شگفت‌آور کسب کنم، چرا که قصد دارم سال‌ها در این تیم بمانم.
کد خبر: ۴۶۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 23 July 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،محمد بهرامیان، اظهار داشت: روزی که با تیم بعثت قرارداد همکاری منعقد کردم فوق‌العاده بود، کلمه‌ای برای تشریح احساسم ندارم تنها افتخار می‌کنم که در این جایگاه قرار گرفته‌ام، چرا که این یکی از بهترین لحظات زندگی بنده است.

سرمربی جدید تیم بعثت کرمانشاه افزود: مهم است که کادر باشگاه که متشکل از مدیریت، سرمربی، مربی و بازیکن است بتوانند درک کنند که چه چیزی می‌خواهند چون در تمام بازی‌ها با تمام وجود باید کار کنند، این دلیلی است که می‌تواند ما را به موفقیت برساند.

وی تصریح کرد: حالا این شانس را داریم که تاریخ جدیدی را در فوتبال کرمانشاه بنویسیم، برای آن باید کارهایی انجام شود البته این کار را در هفته‌های آینده شروع می‌کنیم.

بهرامیان یادآور شد: نمی‌خواهم بگویم که امسال، بهترین سال در تاریخ باشگاه خواهد بود، اگر این اتفاق بیفتد، برای آن جشن می‌گیریم و در غیر این صورت کار را ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه همراه با تیم بعثت وارد یک چالش شده است، گفت: آماده‌ام که سال‌های متمادی در این باشگاه باشم، هرچند همه روی مربیان فشار می‌آورند و مردم‌ انتظار دارند همیشه برنده شویم، اما واقعیت این است که برای کسب برد نیاز به همدلی مجموعه باشگاه است.

بهرامیان خاطرنشان کرد: سعی دارم نشان دهم که کار بنده در باشگاه بعثت فراتر از کسب نتایج است و وارد حوزه‌هایی می‌شوم که مردم کرمانشاه آن را دوست دارند.

سرمربی جدید تیم بعثت کرمانشاه خاطرنشان کرد: قصد دارم کاری که انجام می‌دهم فراتر از نتایجی باشد که هر هفته در زمین بازی به دست می‌آید، می‌خواهم برای خرسندی مردم به بازیکنان بومی فرصت بیشتری برای بازی کردن، بدهم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار