امام جمعه موقت اصفهان گفت: گاهی متاسفانه اشتباه می‌کنیم و با شعار تدبیرهای واهی سخنانی می‌گوییم که به عمل و اجرا نزدیک نیست، پر کردن آب رودخانه زاینده‌رود عملی است که با شعار و حرف محقق نمی‌شود.
کد خبر: ۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸ 13 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدمجتبی میردامادی در خطبه‌های دشمن شکن نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار کرد: نخستین نشانه‌های تقوا اقامه نماز است.

وی بیان کرد: نماز بزرگترین نشانه تقوا است، افرادی که اهل نماز نیستند وجودشان از تقوا خالی است، سستی و غفلت در اقامه نماز موجبات بدبختی در دنیا و آخرت را در بر دارد.

امام جمعه موقت اصفهاندر ادامه اشاراتی به اهمیت نماز، اقامه آن و ضرورت توجه به آن بر طبق احادیث، روایات و آیات شریفه قرآن کرد و گفت:‌ حتی برای مسائل مادی و دنیوی چون رزق بیشتر و بارش رحمت الهی توصیه به نماز شده است.

وی تأکید کرد: گاهی متاسفانه اشتباه می‌کنیم و با شعار تدبیرهای واهی سخنانی می‌گوییم که به عمل و اجرا نزدیک نیست، پر کردن آب رودخانه زاینده‌رود عملی است که با شعار و حرف محقق نمی‌شود.

میردامادی در تذکری به نمازگزاران گفت: به جای تمسک به این و آن بهتر است دست بر دعا برداریم و از خداوند مشکلات خود چون کمبود آب را بخواهیم.

وی اظهار کرد:‌ انتظار خدا از دولت اسلامی اهتمام برای ترویج فرهنگ اقامه نماز است، اما متاسفانه مردم اصفهان بعد از گذشت 36 سال از عمر انقلاب از داشتن یک مصلای نماز جمعه در شأن نظام و خود محروم هستند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: مسئولان با پرهیز از برخی از خرج‌ها و برج‌ها که در مشروعیت آن هم جای شک و شبهه است، برای اتمام مصلی که آبروی اصفهان است، همت کنند.

وی در ادامه اشاره‌ای به حضور باشکوه ملت ایران در روز 22 بهمن کرد و اذعان داشت: بعد از گذشت 36 سال مردم ایران سر سوزنی از اعتقادات و آرمان‌های خود عقب نکشیدند و با حضور میلیونی خود دنیای کفر را به لرزه درآوردند.

میردامادی به صدور پیام تاریخی امام مبنی بر حکم ارتداد سلمان رشدی در چنین روزی اشاره کرد و گفت: امام راحل می‌دانستند اگر در توهین به پیامبر باز شود، حربه‌ای برای دشمنان علیه اسلام خواهد شد.

وی اذعان کرد: سکوت و بی‌تحرکی در مقابل جنایات و توهین‌های دشمنان و معارضین اسلام از سوی رهبر معظم انقلاب هم مذمت شده است.

امام جمعه موقت اصفهان بار دیگر با درود بر همه مردم ایران، جوان و پیر، زن و مرد، مادر و فرزندان و علما و فضلا که یکپارچه و باشکوه در عرصه حمایت از انقلاب و اسلام در روز 22 بهمن حاضر شدند، اظهار کرد: حضور میلیونی مردم حاکی از عشق عظیم مردم به نظام و رهبری است. چنین ملتی برای نابودی دشمنان خود نیاز به اتم ندارد و خود یک بمب اتم علیه استکبار است.

وی در پایان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همواره هوشمندانه تمام نقشه‌های امریکا را پیشتازانه خنثی می‌کنند، اضافه داشت: امروز امریکا پیش از هر زمان دیگری در دنیا منزوی است و گواه آن پرتاب کفش و گوجه فرنگی و اعلام انزجار مردم دنیا نسبت به مقامات آمریکایی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار