انقلاب جبارزاده علیه تامین اجتماعی کشور
حال از این بایت خیالمان راحت شد که رگ غیرت جبارزاده برای مجموعه های تحت الامر این سازمان عریض و طویل و البته تقریبا ورشکسته چنین بالا می زند.
کد خبر: ۴۶۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 18 July 2017
اسماعیل جبارزاده در سخنان انتقادی مهمی علیه مدیران سازمان تامین اجتماعی کشور گفت :گله مندم از کسانی که در تهران نشسته اند و مسئولیت واحدهای تولیدی مربوط به سازمان تامین اجتماعی استان را عهده دار هستند.
 
وی ادامه داد: بیش از یکسال است که با آنها مکاتبه کرده و حتی به صورت حضوری و تلفنی با آنها صحبت کرده و تذکر داده ایم، ولی هیچ کدام مفید حال نشده است.
 
وی به درستی به یکی از معظل های اساسی سازمان اشاره نموده و آنرا تبیین نمود. او در ادامه سخنان خود استنادات بیشتری هم ارائه می نماید.
 
 
چگونه می شود بگوییم تامین اجتماعی و حمایت از مستمری بگیر ولی از طرفی دیگر کارخانه ای که ای کارگر دز آن سهم دارد و کارخانه تحت پوشش این سازمان هشت ماه بدون مدیرعامل بماند.
کارخانه ای که مدیرعامل ندارد یعنی به سمت فروپاشی می رود مگر می شود یک کارخانه هشت ماه مدیرعامل نداشته باشد، چقدر معاونت اقتصادی استان باید برای واحدهای تحت پوشش تامین اجتماعی  کمیسیون کارگری تشکیل دهند یا برای واحدی مدیری انتخاب می کنند که مدیر پروازی است، در تهران نشسته و  ماهی یکبار یا هفته ای یکبار می آید که بیشتر وقت هم به مسایل پذیرایی  و دیدار از مدیر ختم می شود.
 
 او بعد از برشمردن نواقصات کاری سازمان تامین اجتماعی کشور در جملاتی که از آن بوی انقلاب علیه سازمان به مشام می رسید گفت:
 این اخطار را امروز دادیم اگر در فاصله یک هفته و 10 روز مدیری انتخاب نشود با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی استان برای کارخانجات بدون مدیرعامل سرپرست انتخاب خواهد شد و خودمان اداره میکنیم و اجازه ورود به افراد که خارج از استان به عنوان مدیری پروازی و میهمان می آیند نخواهیم داد.
 
حال از این بایت خیالمان راحت شد که رگ غیرت جبارزاده برای مجموعه های تحت الامر این سازمان عریض و طویل و البته تقریبا ورشکسته چنین بالا می زند. اما نکته اینجاست که بسیاری از مسئولین و نمایندگان همین استان با علم بر شرایط سازمان تامین اجتماعی و مجموعه های تحت الامر آن مانند شستا و .. تلاش بی وصفی می نمایند تا ماشین سازی را هم بجای خصوصی سازی به شستای تامین اجتماعی بسپارند . آنها شاید منتظرند چند مدتی  بعد از واگذاری دوباره شروع به داد و بی دارد در مورد وضعیت وخیم ماشین سازی کنند تا بلکه کلاه سیاسی شان بی نمد نماند و از های  و هوی سیاسی خود چند برگ رای بیشتری به جیب بزنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار