رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه از اعزام تیم نوجوانان کرمانشاه به مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور جهت صعود به مسابقات فصل آینده رقابت های لیگ برتر خبر داد.
کد خبر: ۴۵۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 12 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،محمد منصوری  اظهار کرد: تیم منتخب کرمانشاه  برای شرکت در مسابقات قهرمانی لیگ دسته یک نوجوانان کشور عازم قزوین محل برگزاری مسابقات شد.

وی ادامه داد: این رقابت ها با شرکت 10 تیم از سراسر کشور و از تاریخ 21 تا 29 تیر برگزار می شود و تیم های برتر جواز حضور در لیگ برتر فصل آینده راه پیدا می کنند.

منصوری یادآوری کرد: تمرینات تیم کرمانشاه از مدت ها قبل آغاز شده بود و بازیکنان این تیم تا پیش از اعزام به رقابت ها بیش از 60 جلسه تمرین پشت سرگذاشتند.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه افزود: حریفان تیم کرمانشاه پس از برگزاری مراسم قرعه کشی که امشب برگزار می شود، مشخص خواهد شد.

وی همچنین از آریا احمدی، پویا مداحی، امیر قلوزی، علی مرادی، سعید امیری، محمد کیان ذرعی، کاویان محمد ورزی، علی نوریان، شایان حیدری، مهرداد نظری، وحید بهاره و رضا کهریزی به عنوان اعضای تیم والیبال نوجوانان کرمانشاه یاد کرد.

منصوری گفت: هدایت تیم والیبال نوجوانان کرمانشاه برعهده محمود کسعلی است و سامان فریدونی نیز وی را به عنوان مربی همراهی می کند.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه همچنین از فعالیت پنج هزار و 850 ورزشکار بیمه شده زیرنظر هیات خبر داد و گفت: از این نظر در بین هیات های ورزشی استان رتبه چهارم را داریم.

وی در پایان گفت: تیم های والیبال کرمانشاه سال گذشته در مسابقات کشوری موفق به کسب یک مقام قهرمانی و 2 مقام سومی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار