استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی از همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی استان با مجموعه دستگاه‌های اجرایی قدردانی کرد و گفت: موفقیت‌های استان آذربایجان شرقی در حوزه تأمین امنیت، مبارزه با اعتیاد و قاچاق، حل مشکلات بخش تولید و مبارزه با مفاسد، مرهون تلاش دست‌اندرکاران حوزه امنیت و مدیران و کارکنان دستگاه قضایی است.
کد خبر: ۴۵۴۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ 06 July 2017
دكتر اسماعيل جبارزاده در همايش تجليل از كارمندان و قضات نمونه دستگاه قضايى استان، با بیان اینکه در هر جلسه‌ای که فرصت حضور داشته باشم از زحمات دستگاه قضایی قدردانی می‌کنم، افزود: دادگسترى استان نقش مهمی در ايجاد امنيت پايدار داشته و در سايه تلاش شبانه‌روزى دستگاه‌هاى نظامى، انتظامى و اطلاعاتی و همچنين خادمان مخلص مردم در دستگاه قضايى، استان آذربايجان شرقى از ‌امن‌ترين استان‌هاى كشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره اقدامات دادگسترى استان در حوزه مبارزه با قاچاق كالا و ارز، ابراز كرد: اين مهم يكى از دغدغه‌هاى رهبر معظم انقلاب و توليدكنندگان است كه خوشبختانه اقدامات خوبى در اين مورد انجام شده است.

جبارزاده گفت: مبارزه با قاچاق كالا و ارز، مصداق واقعى حمايت از توليد ملى است و استان آذربايجان شرقى در این زمینه در دو سال اخير به عنوان استان برتر انتخاب شده است.

وى از اعتياد به عنوان يكى ديگر از دغدغه‌هاى مردم، رهبری دولت نام برد و گفت: جلسات متعددى با هدف تدوين برنامه ملی مقابله با آسيب‌های اجتماعى در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامى برگزار مى‌شود که در یکی از این جلسات، معظم‌له عملکرد استان آذربایجان شرقی در حوزه مبارزه با مواد مخدر را تایید کردند.

وى با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی در دولت یازدهم به استانی عارى از معتاد متجاهر تبدیل شد، گفت: در سايه همكارى تنگاتنگ با دستگاه قضايى استان، آذربايجان شرقى به الگويى براى ساير استان‌هاى كشور تبديل شده است.

وى همچنين گفت: در سال ٩٥ و ٩٦ موفق شديم انتخابات مجلس شوراى اسلامى و رياست جمهورى را در كمال آرامش و بدون كوچكترين مشكل امنيتى برگزار كنيم كه در اين مورد نيز از همكارى دستگاه قضایی كمال تشكر را داريم.

وى همچنين با اشاره به  وجود بيش از ٢٠ واحد  بحرانى در استان در سال ٩٢، گفت:  در بدو قبول مسئوليت خود در استان، هر هفته شاهد تجمعات كارگری بودیم، ولى با همكارى دستگاه قضايى، تعداد واحدهاى بحرانى استان به كمتر از دو مورد كاهش پيدا كرده است.

وى همچنين مبارزه با فساد را يكى از مهم ترين اولويت هاى دولت تدبير و اميد عنوان كرد و از اقدامات سيستم قضايى استان در راستاى مبارزه با مفاسد مختلف در جامعه تقدير كرد.

استاندار آذربايجان شرقى در این همایش با اهداى لوح تقدير از رييس كل و تعدادی از مدیران ارشد دادگسترى استان قدردانی کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :