7 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در مسیر قاچاق به اروپا بود، کشف شد.
کد خبر: ۴۵۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ 04 July 2017
تابناک رضوی به نقل از ایران آنلاین: سردار حسن مهری  فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشورگفت : این مقدار مواد مخدر، طی دو مرحله از مسافران خروجی به مقصد کشورهای اروپایی کشف شده است.
وی ادامه داد: در مرحله نخست، کارکنان گیت بازرسی پلیس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) هنگام چک و کنترل بار مسافران خروجی به مقصد آمستردام، به فردی مشکوک و در جریان بازرسی از این شخص موفق به کشف 1 کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در داخل بسته‌های گز جاسازی شده بود، شدند.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: در مرحله دیگری، کارکنان پلیس فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)هنگام کنترل بار مسافران خروجی به مقصد 'فرانکفورت'، موفق به کشف مقدار 5 کیلو و 570 گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند که به شیوه ماهرانه‌ای در میان بسته‌های لواشک و خشکبار جاسازی شده بود.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه اهمیت کشف این مقدار مواد مخدر از این بابت است که مقصد قاچاق آن کشورهای اروپایی است، تاکید کرد: مجرمان نهایت دقت و تلاش خود را در جاسازی و پنهان‌ کردن این مواد به کار می‌برند و چنین کشف‌هایی توسط پلیس فرودگاه بیانگر هوشیاری و دقت کارکنان این پلیس است.
سردار مهری ضمن قدردانی از تلاش سرهنگ 'داود شعبانی' فرمانده فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و کارکنان این مجموعه گفت: افراد بازداشت شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار