با خرید بیش از پنج هزار تن کلزا از کشاورزان کرمانشاهی رکورد خرید تضمینی این محصول در استان شکسته شد
کد خبر: ۴۵۱۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 02 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه9، از ابتدای فصل خرید تضمینی کلزا در استان کرمانشاه تا کنون بیش از پنج هزار و صد تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان استان کرمانشاه خریداری شده است . 

رحیمی مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 9 کشور در این خصوص ابراز داشت : با برنامه ریزی های وزارت جهاد کشاورزی و عزم جدی دولت تدبیر و امید در خودکفایی کشور در زمینه تولید دانه های روغنی مورد نیاز و همچنین همت مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان ، توانستیم امسال به رکورد بی سابقه خرید پنج هزار و صد و بیست و هفت تن دانه روغنی کلزا دست پیدا کنیم و این در حالی است که در بسیاری از مناطق استان برداشت کلزا همچنان ادامه دارد . 

رحیمی خاطر نشان کرد : در فصل زراعی گذشته در مجموع دو هزار و چهل تن کلزا از کشاورزان خریداری شد که بر این اساس امسال تا کنون شاهد رشد 150 درصدی خرید این محصول در سطح استان کرمانشاه نسبت به سال گذشته هستیم . 

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه نه کشور افزود : در استان کرمانشاه 17 مرکز خرید تعاون روستایی به عنوان مباشر شرکـت غلـه و خدمات بازرگـانی عهـدار خریـد تضمینی کـلزا می باشند و  به ازای هرکیلو دانه روغنی کلزا با افت رطوبتی 10درصد و نـاخالصی2 درصد، 27830 ریال پول به کشـاورزان پـرداخـت مي شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار