نماینده تشکل‌های مردمی خراسان رضوی گفت: بزرگ‌ترین طرح امربه‌ معروف و نهی‌از‌منکر را برای کاربران تلگرام تا چند روز آینده اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۴۵۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸ 01 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام عبدالحمید با بیان این مطلب گفت: 20 تیرماه، روز دعوت منطقی و با استدلال عمیق به حجاب است، متاسفانه معمولا دعوت به حجاب با دلایل عاطفی و سطحی انجام می‌شود که گرچه بسیار مثبت است اما کافی نیست و اتصال محکمی ایجاد نمی‌کند.

وی بیان کرد: اصلی‌ترین برنامه ما در روز عفاف و حجاب، توزیع جزوه‌‌ای حدودا 16 صفحه‌ای، میان خانم‌های کم‌حجاب و بدحجاب مشهد است که  با طراحی جلد و بیانی صمیمانه در تلاش است، فلسفه حجاب و دلایل وجوب آن بگوید و به دلیل موفقیت در این زمینه، در تهران و شهرستان‌های دیگر مانند: قزوین، قم و اراک نیز توزیع می‌شود.

نماینده تشکل‌های مردمی خراسان رضوی این بروشورها را برای افرادی که به حجاب اعتقاد کمتری دارند، جذاب دانست و گفت: تلاش شده تا با طراحی جلد و جملاتی که درک ما از تفکر این افراد را می‌رساند، به آنها نزدیک شویم و با استدلالی قابل قبول و روشن، به حجاب برتر دعوتشان کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مشهد، شهری زیارتی است، این جزوه‌ها در مناطقی که تردد زائران در آن بیشتر است، توزیع می‌شود؛ در دوره‌های قبلی با همین بروشورها بیش از 100ها خانم در سراسر کشور به حجاب برتر گرایش یافتند و نامه‌های تشکر و تقدیر آنها به دست ما رسید.

صادقی افزود: بزرگ‌ترین طرح امر به‌ معروف و نهی‌ از‌ منکر را برای کاربران تلگرام تا چند روز آینده اجرایی می‌شود؛ این طرح مخاطب خود را در دو گروه ساماندهی کرده، یکی گروه خانم‌های بدحجاب یا محجبه مردد در حجاب و دیگری تمام افراد دغدغه‌مند در حوزه حجاب است که با ارسال پیام در صفحه شخصی آنها، به گروه اول جزوه  16 صفحه‌ای امربه‌معروف و نهی‌از منکر و به گروه دوم شیوه‌های صحیح برای تبلیغ حجاب ارسال می‌شود.

وی در خصوص شیوه دخیل کردن تمامی کاربران تلگرام در این طرح، گفت: این طرح  با استفاده از نرم‌افزارهای تبلیغاتی رایج و قانونی، به تمامی کاربران پیام ارسال می‌شود و علاوه بر این، آنها را در کانال حجاب عضو کرده و این طرح را معرفی می‌کنیم، با این کانال علاقه‌مندان به همکاری و  پیگیری مطالب نیز در جریان برنامه‌های عفاف و حجاب ما قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: به دلیل محدودیت‌های نرم‌افزاری، گسترش کامل این طرح بین حدود 30 میلیون کاربر، چند ماه طول می‌کشد؛  از برنامه‌های دیگر موسسه، همکاری با سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری در طرح «فصل شکوفایی» است که به برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی با عنوان‌های: «گل‌پوش» در حوزه نگاه نو به  حجاب و «راز عشق» در حوزه روابط دختر و پسر برای نوجوانان در سطح تشکل‌ها، مساجد و کانون‌های فرهنگی می‌پردازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار